قوه قضاییه برخورد با مفسدان در هر سطحی را ادامه دهد

عبدالله حاتمیان در نشست علنی امروز ( چهارشنبه 14 شهریور) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی، گفت: از مجلس شورای اسلامی و دولت که قانون امهال سه ساله وام‌های کشاورزی و بخشش سود و جرائم مربوط به بانک‌ها را تصویب و ابلاغ کردند تشکر می‌کنم. از وزرای جهاد کشاورزی، اقتصاد و سازمان مدیریت که مخاطبان اصلی اجرای این قانون هستند می‌خواهم دستورالعمل‌های اجرایی مربوطه را هرچه سریع‌تر به مسئولان ابلاغ کنند. از بانک‌های عامل می‌خواهم با توجه به این قانون در این سال خشک به کشاورزان که مشمول این قانون می‌شوند برای تسویه فشار نیاورند.

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اعتماد مردم به نظام و دولت بزرگترین سرمایه جمهوری اسلامی است. از رییس جمهور و وزرا می‌خواهم با گزارش‌دهی به هنگام و شفافیت با مردم و تلاش مضاعف و رعایت انضباط اداری و مالی اعتماد کاهش یافته مردم را بازگردانند.

وی افزود: اقدامات قوه قضاییه در ایام اخیر در برخورد با مفسدان اقتصادی قابل تقدیر است. تداوم برخورد با مفسدان در هر سطی و انجام اقدامات پیشگیرانه مورد انتظار مردم ریاست جمهوری و جهاد کشاورزی برای تامین علوفه دامداران و نهاده‌های کاشت کشاورزان که امسال آنها را در مضیقه قرار داد، اقدامات لازم را انجام دهند.