کنایه آقای اصلاح طلب به دولت و مجلس/ وقتی پای مدیریت در میان است

 گروه سیاسی- در روزهای اول تشکیل دولت دوازدهم اختلاف اصلاح طلبان و دولتی ها بر سر وزیر پیشنهادی نیرو یعنی بی طرف شروع شد، در آن زمان مجلسی ها به همه وزرا به جز بی طرف رای دادند و بی طرف که خود یک اصلاح طلب بود توسط مجلسی که اکثریت آن در دست اصلاح طلبان و اعتدال گراها است رای نیاورد.

به گزارش افکارنیوز، پس از آن ماجرا هر روز انتقادات بسیاری به دولت شروع شد و گویا این اصلاح طلبان نبوده اند که حامی درجه یک حسن روحانی در انتخابات بودند و تمام توان خود را برای تخریب رقبای اصولگرای او همچون قالیباف و رئیسی انجام دادند.

علی عبدالعلی‌زاده وزیر مسکن و شهرسازی دولت اصلاحات گفته بود که وقتی دولت کاری برای مردم نمی‌کند، بهتر است رها کند و برود...مسئولیت‌ها تا وقتی ارزش دارد که انسان بتواند خدمت کند و اگر نمی‌تواند خدمت کند باید کنار برود."

روز گذشته نیز خبری از عارف به عنوان رئیس فراکسیون اصلاح طلبان و رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان منتشر شد که گفته بود از مردم هم بابت مشکلات عذرخواهی می‌کنیم چون دولتی را روی کار آوردیم که مجبوریم صورت‌مان را با سیلی سرخ کنیم.

هر چند وی امروز در گفت و گویی این سخنان را تکذیب کرد و بر حمایت از دولت صحه گذاشت.

حالا یک اصلاح طلب دیگر نیز پیکان طعنه و کنایه خود را به سمت دولت و مجلس گرفته است.

محدعلی ابطحی، رئیس دفتر دولت اصلاحات در صفحه توییترخود با اشاره به برکناری وزیران اقتصاد و کار و استعفای سخنگوی دولت و عدم معرفی افرادی به جای آنها از سوی روحانی و همچنین مرخصی دو هفته ای نمایندگان مجلس با کنایه از کارهای دولت و مجلس به عنوان کار جهادی نام برد.

ابطحی در توییتر خود نوشت: در سخت ترین شرایط اقتصادی و در اوج بحران بیکاری و کارزار بی امان رسانه ای، دولت نه وزیر اقتصاد دارد و نه وزیر کار و نه سخنگو دولت کسی را معرفی نکرده. مجلس هم که برای تجدید قوا مرخصی هستند. فقط جهت اطلاع عرض کردم که مطمئن باشید همه مشغول کار جهادی هستند. عجله کار شیطان است .

photo_2018-09-11_11-40-25

نکته جالب در توئیت ابطحی این است که وی به موضوع مدیریت جهادی اشاره می کند، امروز تمام مسئولان و مردم بر ضرورت مدیریت جهادی برای حل مشکلات کشور تاکید دارند، مدیریتی که با انرژی زیاد و تدبیر صحیح در صحنه حضور داشته باشد تا بتواند مشکلات کشور به ویژه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کند.

امروز برای حل مشکلات پای مدیریت در میان است و در میان مسئولان و سیاسیون و چهره ها اشخاصی هستند که مردم آنها را به چشم مدیر جهادی می شناسند. مدیرانی که از جنگ تحمیلی توان مدیریتی خود را نشان دادند و در مسئولیت های پس از جنگ نیز کارنامه آنها شفاف و درخشان است.