سخنان عاشورایی و سیلی که دشمن خواهد خورد

گروه سیاسی- امام امت به میان لشگری آمد که جان خود را در راه اسلام و انقلاب و جمهوری اسلامی فدا می کنند، لشگری که چشمشان به دهان رهبرشان است و با کوچکترین اشاره آماده هرگونه مقابله با دشمنان خبیث ایران اسلامی هستند.
به گزارش افکارنیوز، سخنان عاشورایی رهبر انقلاب اسلامی نشان از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت، اقتداری که در جهان بی بدیل است و کشوری را نمی توان یافت که چنین رهبر و مردمش همدل و هم نفس در راه آرمانهای خود ایستادگی می کنند.
در این میان هستند خواصی در کشور که راهی غیر از مقاومت در مقابل دشمنان را دنبال می کنند و با نگاه به غرب خیال می کنند غربی ها می توانند مشکلات ایران را از میان بر دارند و هربار که این اعتقاد آنها جلوه گر می شود جز سرافکندگی و شرمساری برای آنها چیزی نمی ماند.
در این میان رهبر انقلاب بارها و بارها تاکید کرده اند که تنها راه مقابله با دشمن ایستادگی است و این همان راز و رمز عاشورا و کربلا و حرکت در مسیر حسین بن علی (ع) است.
شناخت یزید زمان و انجام تکلیف در مقابل او در ایستادگی و مقاومت راهی است که شهدا هم بر آن استوار بودند و حالا باز هم امام امت در میان جوانان متدین و انقلابی این کشور در ایام محرم حسینی اعلام فرمودند که " دشمن می خواهد ملت ایران را به این جمع‌بندی برساند که در کشور بن‌بست است و هیچ راهی جز زانو زدن و تسلیم شدن در مقابل امریکا وجود ندارد. من صریحاً اعلام می‌کنم، کسانی که در داخل، این فکرِ مطلوب و محبوب دشمن را ترویج می‌کنند، در حال انجام دادن بزرگترین خیانت در حق کشور و ملت هستند. البته این اتفاق نخواهد افتاد و به حول قوه الهی و با همراهی مردم و جوانان، تا جان و توان دارم نخواهم گذاشت چنین اتفاقی در کشور بیفتد."
تاسف جوانان این کشور برای خواصی است که همچون زمان امام حسین(ع) پشت ولی زمانشان را خالی کردند و در مسیر یزیدیان قدم برداشتند و در نهایت به بیراهه رفته و دچار ذلت شدند.
امام خامنه ای در این همایش پر شور هشدار دادند که عده ای در داخل کشور خیانتکارند و می خواهند زانوی تسلیم شدن در مقابل دشمن بزنند، اما این خیانتکاران بدانند ملت پشتیبان رهبری است و راه حسینی و عاشورایی خود را با تمام وجود ادامه می دهند.
چه کسانی در این کشور خیانتکارند؟ آیا اینها همان هایی نیستند که برای معاهده های ننگین بین المللی به ویژه با آمریکایی ها هر روز نقشه ای تازه می کشند ؟
اما همانطور که به وعده های رهبری اعتقاد و ایمان داریم عمل می کنیم زیرا امام امت فرمودند: اقتصاد ملی کشور می‌تواند تحریم را شکست دهد و به حول و قوه الهی، تحریم‌ها را شکست خواهیم داد و شکست تحریم به معنای شکست آمریکا است و آمریکا باید با این شکست، یک سیلی دیگر از ملت ایران بخورد.