عربستان با ادعای خادم الحرمینی امت اسلام را هدف قرار داده است

محمد مهدی زاهدی با اشاره به برخورد مردم کشورهای عرب  در سفرهای اخیر ولیعهد عربستان گفت: یک ضرب المثل عامیانه می گوید؛وقتی یک چیزی نجس ذاتی باشد هرچه آب بکشند، پاک نمی‌شود،تیپ ،رفتار و شخصیت ولیعهد عربستان دقیقا همان است.

وی افزود:یک جوان،خودخواه  ،مغرور ،نوکر آمریکا و دست نشانده صهیونیست ها آن را هیچ کاری نمی توان کرد که پاک شود.به خصوص اتفاقاتی که در ترور های اخیر ،قتل به بدترین وجه خاشقجی که منتقد رژیم سعودی بوده است؛نشان می‌دهد که اگر خودش بیاید و حاکمیت مطلق را در عربستان بعهده بگیرد حتما به صلح جهانی لطمه خواهد زد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم دنیا این موضوع را فهمیده اند که بن سلمان خطری برای صلح جهانی است،تاکید کرد: ملت ها این را فهمیدند،هرچند که برخی از رهبران دولت‌های عرب متاسفانه خود را به خواب زده اند،اما مردم دنیا بیدارند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه رهبران کشورها باید بدانند با مردم و افکار عمومی جهانی نمی‌شود مقابله کرد،اظهار داشت:عربستان و هم پیمانانش موج علیه خودشان ایجاد می‌کنند،لذا توصیه من این است که اگر رژیم سعودی می خواهد پایدار باشد،باید خود پادشاه سعودی دستور محاکمه بن سلمان ،محاکمه و مجازات وی را بدهد که تا اندازه ای آبرویی که در دنیا از رژیم آل سعود رفته وبازگردد.

عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی وی با اشاره به ادعای خادم الحرمینی رژیم‌ آل سعود،مطرح کرد:خادم بودن برای حرمین یعنی اینکه باید رفتار ،کردار،گفتار،منش و روش حکومتی و سیاست همه چیز متاثر از آن حرم باشد. یعنی باید بببیند سنت رسول الله(ص) چه بوده است،از مدینه یاد بگیرد رفتار رسول الله (ص) را ،از مکه بیاموزد قرآن و عمل به قرآن را ،قرآن چه گفته که در معاشرت با مشرکین ،کافرین و صهیونیست،با استکبار و طاغوت باید چه رفتاری کرد. 

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به  رفتار جهان اسلام در مقابل آل سعود، تصریح کرد:خادم کسی است که در عمل خودش را نشان بدهد، از بد حادثه بن سلمان ولیعهد این کشور شده است ، ادعای خادم الحرمینی می‌کند؛ولی وی را امت اسلام نمی پذیرد.