قوه قضائیه با اخلالگران در بازار برخورد کند

عبدالله حاتمیان نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به وجود نوسانات قیمت در بازار گفت: در بعضی جاها اخلاق حاکم است، اما در ایران برای اغلب موارد اگر نظارتی نباشد ممکن است عملکرد آنطور که باید و شاید مطلوب نباشد.

وی افزود:‌ اگر دست تعزیرات بسته است، لازم است که دولت در این باره از مجلس مجوز و قانونی بگیرد تا مشکل رفع شود، از سوی دیگر قوه قضائیه را هم ما داریم که اهرم‌های خاص خود را دارد. 

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کسانی در کشور هستند که بدشان نمی‌آید که اقتصاد ما را به آشوب بکشند که در این شرایط حضور قوه قضائیه و حضور تعزیرات شدیدا لازم است که در عرصه حضور داشته باشند و در شرایطی که دشمن هم از بیرون مرزها کمک کرده تا کشور را ناآرام کند، بر بازار اشراف داشته باشند. 

حاتمیان با تأکید بر لزوم برخورد با متخلفین خاطرنشان کرد: تخلف، تخلف است و فرقی ندارد که چه خرده‌فروش باشد و چه عمده‌فروش، وقتی که نظارت عام شد، همه را دربرمی‌گیرد.

وی افزود: کشور ما در بسیاری از بخش‌های سیاسی، اقتصادی و... از فقدان نظارت رنج می‌برد، نظارت به معنای تفکر پلیسی نیست، ما اگر بحث نظارت را به خوبی اعمال کنیم بسیاری از مشکلات‌مان حل خواهد شد.

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت:‌ از من نماینده که در بحث نظارت کمتر به آن توجه داریم تا بخش‌های دیگر که وظایف‌شان را درست انجام نمی‌دهند، شاهد این ضعف نظارت می‌توان بود و به طور کل ما در کشور نظارت ضعیفی را داریم.