یکی از اهداف دشمن در موضوع تحریم ها ایجاد نارضایتی است

 عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بوشهر گفت: کشور در شرایط ویژه ای قرار دارد و مهمترین مسئله ای که دشمنان روی آن مانور می دهند، برخی تنش ها و مطالبات است و برنامه دشمن، سوار شدن بر این تحرکات و نهایتا ناامید ساختن مردم است.

وی در همین زمینه افزود: یکی از اهداف دشمن در موضوع تحریم ها هم؛ ایجاد نارضایتی است لذا مسوولانباید تلاش کنند کارآمدی نظام را نشان داده و بهره وری را بالا ببرند.

رحمانی فضلی با اشاره به ضرورت تلاش برای افزایش صادرات و تولید در کشور گفت: خوشبختانه، امسال حجم صادرات نسبت به واردات مثبت بوده است.

وی با بیان اینکه در این شرایط، مهمترین مسئله وحدت و انسجام داخلی است افزود: دشمنان بجز تحریم و فشار بر مردم به صورت مستقیم در حوزه های ضد امنیتی هم علیه کشور ما سرمایه گذاری می‌کنند.

وی ادامه داد: حمایت مردم، حضور نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی و انسجام داخلی و رضایت مندی مردم، پایه امنیت است که با همکاری همه مسوولان محقق می شود.

وزیر کشور با اشاره به لوازم تحقق انسجام داخلی در استان ها گفت: جایگاه نمایندگان ولی فقیه اصلی ترینمحور وحدت و انسجام است و نقش هدایت و حمایت از دستگاه ها و مدیران را دارد و در استان بوشهر آیت الله صفایی بوشهری این نقش را به خوبی ایفا کرده است به طوری که در استان بوشهر صدای عدم وحدت را نشنیدیم.

رحمانی فضلی اضافه کرد: سه پایه کار در هر استان نماینده ولی فقیه، استاندار و نمایندگان مردم در مجلس هستند که استان بوشهر در این حوزه اتحاد وانسجام خوبی داشته است.

وی تصریح کرد: از همه مدیران و مسوولان انتظار داریم در تقویت وحدت و انسجام بین اقشار مختلف کوشا باشند.