افزایش قیمت خودرو به نام حمایت از تولید داخلی مردم را له کرد

حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در صحن علنی امروز مجلس گفت: ملت ایران اسلامی می‌داند که کرمانشاه اولین استان مورد تهاجم دشمن در جنگ تحمیلی بوده که با خاک یکسان شدن بخشی از این استان 8 هزار بار آژیر قرمز در این استان شنیده شد و 1200 بار موشک‌باران و بمباران شد و 9800 شهید و 21 هزار و 600 جانباز و 1800 آزاده و 2 هزار و 150 شهید و جانباز زن و 750 شهید کودک و نوجوان زیر 15 سال حاصل جنگ تحمیلی برای استان کرمانشاه بوده است.

وی  افزود:‌اینک این استان مظلوم نیازمند توجه جدی ستاد کل نیروهای مسلح برای اعلام منطقه جنگی شهر کرمانشاه و اعلام منطقه عملیاتی سنقر کلیایی است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رضا رحمانی وزیر صنعت تصریح کرد:‌افزایش بی‌رویه و خارج رویه خودرو موجب نگرانی مردم و اجحاف در حق آنها شده است . نگذارید مردم تحت عنوان حمایت از تولید داخلی له شوند.

حسینی‌کیا در تذکری به دژپسند وزیر اقتصاد افزود: از اینکه جلوی فروش سیلوهای استان کرمانشاه  و شهرستان سنقر را گرفته‌اید،تشکر می‌کنم اما اینک سازمان خصوصی‌سازی با فشار می‌خواهد سیلوها را تحویل دهد و شما قول دادید جلوی این کار را بگیرید و اجازه ندهید عده‌آی با فشار و زد و بند موجب تاراج بیت‌المال شوند.

وی  با بیان اینکه گرانی در کشور بیداد می‌کند گفت: بهتر است دولت به فریاد مردم برسد، ضمن اینکه دولت از قیمت گوشت و مرغ خبر دارد؟ چرا که کمر مردم زیر بار گرانی و بی‌تدبیری و فساد اداری خم شده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت:‌قدرت موشکی ما مدیون خون شهیدانی چون طهرانی‌مقدم است که آرزوی نابودی اسرائیل را داشتند. این قدرت موشکی را به نام دیگران تمام نکنید و در حق شهدا جفا نکنید.