علی مطهری: از ۲۰۰ پیشنهاد بودجه‌ای فقط ۲ پیشنهاد رأی آورده است

 احمد بیگدلی، نماینده مردم خدابنده در مجلس، در جلسه علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه، 8 اسفند) پارلمان در اخطاری به اصل 75 قانون اساسی، گفت: مردم به نمایندگان مجلس رأی دادند که از حقوق آنها دفاع کرده و صدای آنها باشند. ما مسائل و دغدغه‌های استانی را در پیشنهادهای‌مان برای بررسی بودجه 98 مطرح می‌کنیم، به همین جهت، اگر در روند بررسی لایحه بودجه، مشکلات مردم را حل نکنیم، چه زمانی می‌خواهیم به درد مردم برسیم؟

وی افزود: مردم با امید، به ما نمایندگان رأی دادند، نباید طوری باشد که هیئت‌رئیسه در جریان بررسی لایحه بودجه از پیشنهادات نمایندگان عبور کند.

 نماینده مردم خدابنده در مجلس خطاب به علی مطهری نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را به عهده داشت، اظهار داشت: اگر قرار است هیئت‌رئیسه، بودجه را تنهایی بررسی و تصویب کند، بگوید تا ما نمایندگان بیرون برویم و شما با دولت بودجه را تصویب کنید.

همچنین، علی مطهری نیز در پاسخ به اخطار نماینده خدابنده در مجلس، گفت: زمانی که از 200 پیشنهاد نمایندگان در جریان بررسی لایحه بودجه، فقط 2 پیشنهاد رأی می‌آورد، عقل سلیم حکم می‌کند که از آنها عبور کنیم. از طرف دیگر اکثریت قاطع نمایندگان خواهان عبور از پیشنهادات هستند.