بیانیه حمایت‌آمیز ۲۰۰ نماینده مجلس از فرمانده جدید سپاه

نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای از انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی حمایت و از تلاش‌های پرثمر و صادقانه سردار سرلشکر محمدعلی جعفری تشکر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«رهبر معظم انقلاب اسلامی طی حکمی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی را به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب نمودند. حسین سلامی فردی انقلابی، جهادی و با سوابق بسیار روشن و مورد اعتماد رهبر انقلاب می‌باشند و انتصاب ایشان در آستانه دوم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) نشان از جایگاه ویژه سپاه پاسداران به عنوان نهاد پاسدار حریم اسلام و جمهوری اسلامی می‌باشد.

این انتصاب پیامی روشن برای آمریکا و استکبار جهانی و همچنین برای جهان اسلام دارد که بیانگر ادامه راه نورانی امام (ره) در مبارزه بی‌امان با مستکبران و حمایت بی‌دریغ از مقاومت اسلامی است.

به حول و قوه الهی این انتخاب ضریب اقتدار نهاد مقدس سپاه را افزایش داده و محبوبیت آن را در اذهان عمومی ارتقا خواهد بخشید و خدمت‌رسانی این نهاد به اسلام و مردم عزیز ایران اسلامی را دو چندان خواهد نمود.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از مقام معظم رهبری برای این انتخاب شایسته، به برادر عزیز و ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون برای ایشان از خداوند متعال مسئلت نموده و پشتیبانی خود را از سپاه پاسداران و فرمانده شجاع و انقلابی آن اعلام می‌نمائیم.

همچنین بر خود لازم می‌دانیم از تلاش‌های پرثمر و صادقانه سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در دوره مسئولیت خویش که همراه با موفقیت‌های ارزنده و خدمت به مردم در سایه اطاعت از رهبری بود تشکر و قدردانی می‌نمائیم.»