آقای روحانی! از وضع سیل‌زدگان خوزستان خبر دارید؟

 جواد کاظم نسب نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: بیش از ۴۰ روز از سیلاب در استان خوزستان می‌گذرد و لازم است از مردم این استان که با دست خالی به جنگ سیلاب رفتند و نفس سیل را بریدند تشکر کنم ضمن اینکه از ملت ایران که حمایت‌های مادی و معنوی فراوانی را ثبت کردند سپاسگزارم.

وی در تذکری خطاب به حسن روحانی رئیس‌جمهور افزود: استان خوزستان عابربانک کشور است و اگر خوزستان نباشد درآمد نفتی ایران محقق نشده و برق ایران قطع می‌شود و صنعت کشور می‌لنگد و کشاورزی ایران کم رونق می شود پس بدانید خوزستانی‌ها اگر جنگیدند و نفس سیل را بریدند فقط برای حفظ خانه و کاشانه خود نبود بلکه آنها ایران را از یک بحران اساسی نجات دادند لذا ایران امروز مدیون ایستادگی خوزستان است.

نماینده مردم اهواز در مجلس تصریح کرد:‌ آقای رئیس جمهور بعد از ۴۰ روز وقت آن رسیده است که پرداخت خسارت سیل اخیر و استمهال وام‌های دریافتی و تعویق کنکور سراسری برای دانش آموزان سیل زده را عملیاتی کنید. 

کاظم نسب اظهار داشت: آیا مطلع هستید هنوز مردم شریف استان خوزستان در چادرها و در گرمای ۴۰ درجه و در بدترین وضعیت سکونت دارند؟ آیا مطلع هستید همچنان مدارس، مزارع و خانه‌ها در زیر آب هستند؟ آیا می‌دانید که کشاورزان برای حفظ شهرها و خانه‌های خود مزارع‌شان را رها کردند لذا بهتر است که مصوبه دولت برای پرداخت خسارت به سیل زدگان عملیاتی شود.

وی افزود: از رهبر معظم انقلاب می‌خواهم با سفر به مناطق سیل‌زده خوزستان از نزدیک با مصیبت‌های مردم مظلوم دیار جبهه و جنگ و فداکاری و ایثار آشنا شده و دستورات لازم را صادر کنند.