تسلیت لاریجانی برای درگذشت یک نماینده مجلس

 علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مرتضی صفاری‌نطنزی نماینده نطنز و قمصر در مجلس را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید:

یک نماینده مجلس درگذشت

 

اخبار سیاسی- متن پیام تسلیت لاریجانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

درگذشت همکار ارجمند و  پرتلاش، جناب آقای دکتر مرتضی صفارینطنزی، نماینده مردم شریف نطنز و قمصر موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

ایشان از نمایندگان ساعی و توانمند در دوره دهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بودند که علاوه بر حضور مستمر در امر قانونگذاری و نظارت، در پیگیری و رسیدگی به مسائل  مردم و حوزه انتخابیه همتی وافر داشتند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت ضایعه درگذشت این نماینده خدوم به مردم شریف شهرستان‌های نطنز و قمصر و دوست‌داران و خانواده محترم ایشان، برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان، از درگاه خداوند متعال، صبر و اجر مسئلت میکنم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

همچنین مجمع نمایندگان استان اصفهان نیز در پیام دیگری، درگذشت نماینده نطنز را تسلیت گفت.

متن پیام مجمع نمایندگان استان اصفهان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت همکار ساعی، خدوم و اندیشمند مرحوم زندهیاد دکتر مرتضی صفارینطنزی عضو ارشد کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

مرحوم دکتر صفارینطنزی در طول چهار دهه خدمتگزاری خالصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی در کسوت سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشورهای اسپانیا، قزاقستان و مجارستان و یک دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی که وکالت مردم شهیدپرور و انقلابی شهرستان‌های نطنز و قمصر و بخش بادرود را بر عهده داشتند، الگو و نمونه شایسته یک خدمتگزار صدیق ملت بودند که متعهدانه و با خلوص نیت و با استقلال رأی وظایف خویش را به انجام می‌رساندند.

 ایشان که از فرهیختگان نخبه و مدیران متخصص وزارت امور خارجه بودند  همواره به واسطه استقلال رأی و خدمت صادقانه در مسئولیت‌های مهم احترام خاصی در نزد مردم، مسئولان و دیگر نمایندگان مجلس داشتند.

 مجمع نمایندگان استان اصفهان ضمن عرض تسلیت ضایعه تلخ فقدان این برادر بزرگوار به مردم استان اصفهان بهویژه مردم شریف شهرستان‌های نطنز و قمصر، خانواده داغدار ایشان و دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برای آن خدمتگزار فقید و بیادعای ملت رحمت واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه ایزد منان مسئلت مینماییم.

مجمع نمایندگان استان اصفهان