تشدید نظارت‌های تعزیرات برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها

 جمال انصاری رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی درباره بحث کنترل قیمت سایر کالا و خدمات پس از افزایش قیمت بنزین گفت: سازمان تعزیرات حکومتی همواره با کمک دستگاه های همکارخود تلاش کرده است که تأثیر منفی متغیرهای اقتصادی در زندگی مردم را کاهش دهد.

اخبار سیاسی- وی افزود: خوشبینانه است که بگوییم هیچ تغییری در قیمت سایر کالاها و خدمات اتفاق  نمی افتد اما تلاش ما این است که آثار روانی و عملی منفی بر مردم را کاهش دهیم.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه این سازمان مبتنی بر گشت محوری نیست بلکه مبتنی بر مطالبات واقعی مردم است، تصریح کرد: سازمان تعزیرات گشت های خود را در این زمان، سازمان دهی کرده است و در کنار آن به صورت مرتب دادرسی پرونده هایی که در این زمینه تشکیل شده را در حال انجام دارد.

انصاری گفت: از آغاز اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین تاکنون، سازمان تعزیرات حکومتی آثار تشدیدی نظارت های خودش را بسیار زیاد کرده و همچنین میزان شکایت هایی که از طریق سامانه های پیامکی و تلفنی و همچنین گشت های نظارتی از سوی مردم به ما واصل شده است به بیش از ۴۰۰ درصد افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: تشکیل شعب ویژه در استان ها برای دادرسی پرونده ها، فعال سازی کمیسیون های نظارت بر تعزیرات استانها و حضور و بازدید میدانی مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی، بخشی از اقداماتی است که ما در این روزها در دستور کار جدی خود قرار داده ایم و عزم خود را برای برون رفت از شرایط فعلی جزم کرده ایم.