نمایندگان از پاسخ وزیر خارجه درباره پولشویی قانع شدند
 نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۹۹ رأی موافق، ۷۰ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر از پاسخ‌های وزیر امور خارجه به سؤال محمدجواد ابطحی نماینده خمینی‌شهر درباره پولشویی قانع شدند.

اخبار سیاسی- در صحن علنی نوبت عصر یکشنبه ۱۲ آبان‌ماه امسال، وزیر امور خارجه به دلیل حضور در جلسه شورای عالی امنیت ملی، پارلمان را پیش از شنیدن بخش دوم صحبت‌های ابطحی، نماینده خمینی‌شهر ترک کرده بود؛ ابطحی در آن زمان در اعتراض به این موضوع به بخشی از توضیحاتش را درباره سوال ارائه نکرد.

در پی این مسئله، پزشکیان گفت در جلسه‌ای که قرار است ظریف برای پاسخ به سوال ذوالنوری در مجلس حاضر شود، نماینده خمینی‌شهر صحبت‌هایش را در حضور وزیر خارجه مطرح کند.

 امروز ابطحی بخش دوم از سوال خود را بیان کرد و گفت که این سؤال را به رأی می‌گذارم، چون وزیر امور خارجه به مجلس شورای اسلامی بی‌اعتنایی کرده است.

البته ظریف توضیحاتی درباره سوال ابطحی نداد؛ چون طبق آیین‌نامه مجلس شورای اسلامی وزیر در جلسه روز ۱۲ آبان‌ماه توضیحاتش را ارائه کرده بود و تنها ۸ دقیقه از وقت ابطحی برای بیان توضیحات‌ش باقی مانده بود که امروز صحبت‌هایش را مطرح کرد.