پشت پرده تلاش آمریکا برای تحریم هواپیمایی ماهان

علیرضا سلیمی با اشاره به اهداف پشت پرده تلاش مقامات آمریکایی برای تحریم جهانی هواپیمایی ماهان ، گفت: آمریکایی ها با طرح چنین موضوعاتی درصدد منحرف کردن افکار عمومی دنیا هستند زیرا امروزه انگشت اتهام شیوع کرونا به سمت آنها نشانه رفته است.

اخبار سیاسی- نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مقامات کاخ سفید باید پاسخ دهند چرا پزشک چینی که درصدد افشای برخی حقایق در خصوص شیوع کرونا بود، در اقدامی غیرمنتظره میمیرد.

وی با اشاره به اینکه امروزه آزمایشگاه های بیولوژیک ایالات متحده در کشورهای مختلف دنیا در حال فعالیت هستند که امری خطرناک محسوب می شود، ادامه داد: این مهم در حالیست که آمریکایی ها باید پاسخ دهند چرا این آزمایشگاه ها را در کشورشان ایجاد نکرده اند؟؛ همچنین هدفشان از تاسیس چنین مراکز خطرناکی چیست؟.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه آمریکایی ها در ایجاد ناامنی بهداشتی دنیا نقش پررنگی دارند، تصریح کرد: این مهم در حالیست که سیاسیون کاخ سفید باید بدانند افکار عمومی دنیا به آنها دیدگاه منفی دارد زیرا این سوال وجود دارد چرا مقابله جدی با این بیماری در ایالات متحده نشده است؟.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این بین نباید از یاد برد که امروزه موضوعاتی در خصوص شیوع کرونا از آمریکا و اروپا به دیگر نقاط جهان در رسانه ها منتشر می شود از این رو مقامات آمریکایی بجای محکوم کردن ایران، درصدد رفع اتهام از خودشان باشند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مورگان اورتگاس، سخنگوی وزرات امور خارجه آمریکا با انتشار توئیتی از کشورهای جهان خواست هواپیمایی ماهان ایران را تحریم کنند.

اورتگاس در این باره نوشته است: ماهان‌ایر سلاح‌های به شدت دردسرساز کشتار جمعی را توزیع و از تروریسم و رژیم مادورو حمایت می‌کند، همچنین گفته می‌شود که این شرکت هواپیمایی خدمه هوایی خود را که بابت شیوع کرونا نگران هستند، سرکوب و ویروس کووید‌19 را گسترش می‌دهد. با دور نگاه داشتن ماهان ایر از کشور خود از ویروس کرونا و خطر تحریم‌ها (آمریکا) دوری کنید.