اطلاعیه تشکر آمیز 225 نماینده مجلس یازدهم از آیت الله رئیسی

علی کریمی فیروزجایی عضو هیأت رییسه مجلس یازدهم امروز (چهارشنبه 21 خرداد) مجلس شورای اسلامی بیانیه 225 نفر از نمایندگان در تقدیر از رئیس قوه قضائیه را به شرح زیر قرائت کرد: 

«انتشار گزارش مالی سال 1398 حساب های قوه قضائیه که جزء وعده های رئیس قوه قضائیه بود، یکی دیگر از گام های ارزشمند و تحولی در دوره ریاست آیت الله رئیسی است. شفافیت و کارآمد دو بال اساسی حرکت رو به جلو در دستگاه ها و عامل جلب اعتماد عمومی است.

رئیس محترم قوه قضائیه در 15 ماه که از مسئولیت ایشان می گذرد، با تقویت این دو عنصر اساسی، اعتماد عمومی به دستگاه قضایی و فراتر از آن سرمایه اجتماعی نظام را ارتقا داده است. این الگوی فعال و تحولی خنثی کننده مغزافزار توطئه های دشمنان یعنی ایجاد ناامیدی و بی اعتماد کردن مردم به نظام اسلامی است و باید در بخش های دیگر نظام اسلامی نیز همین رویکرد در پیش گرفته شود.

ضمن تشکر از رئیس قوه قضائیه، امضا کنندگان این نامه به نمایندگی از مردم انتظار دارند سایر مسئولان نیز به وظیفه شفافیتی خود عمل کنند، از جمله سوال های مردم نحوه هزینه کرد و بودجه عظیم و غیرشفاف شرکت های دولتی است که در مجلس جدید به صورت جدی پیگیر این موارد خواهیم بود.»