احتمال تبانی در قرارداد عجیب سرمربی سابق تیم ملی!

 نصرالله پژمانفر با بیان اینکه چند شکایت به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی ارسال شده است، خاطرنشان کرد:‌ پرونده‌ای در کمیسیون تشکیل دادیم که شکایت‌هایی از جمله از رئیس فراکسیون ورزش به دست ما رسیده است. این  موضوع چند جهت دارد که به کمیته فرهنگی ارجاع دادیم تا به آن رسیدگی، جلساتش را برگزار و مسئولان ذی‌ربط را دعوت کند. موضوع این است که مجموعه چگونه به این نتیجه رسید با این گزینه قرارداد ببندد. در یکی از گزارش‌ها که کمیسیون اصل ۹۰ باید به آن رسیدگی کند، داشتیم که در این پرونده تبانی صورت گرفته است.
اخبار ورزشی- نماینده مجلس شورای اسلامی درباره احتمال تبانی مدیران فدراسیون فوتبال در پرونده مذکور گفت: من حرف قطعی نمی‌زنم، اما در یکی از گزارش‌های رسیده به ما آمده است که احتمال تبانی وجود دارد که باید بررسی شود. کسانی مسئولیتی در حوزه گردشگری داشته‌اند و در مقطعی در سفری که رفتند، دیدارهایی داشتند که به جزئیات آن نمی‌پردازم. این موضوع باید بررسی شود و مسئولیت‌های وزارت ورزش بر عهده این افراد است. موضوع دوم اینکه چگونه می‌پذیرند این مربی درجه دوم یا سوم که دو تجربه مربیگری داشته و در هر دو اخراج شده، سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده بگیرد.
پژمانفر با انتقاد از رقم قرارداد ویلموتس تصریح کرد: مسئله بعدی، عدد قرارداد است. مربیان حساب و کتابی دارند و نمی‌شود هر رقمی در قرارداد آنها نوشت. مسئله بعدی، نحوه تنظیم قرارداد است. جالب است این بندی که در قرارداد آمده (پرداخت رقم مشخص در صورت پایان همکاری)، از سمت طرف ایرانی به قرارداد اضافه شده و باعث پرداخت این خسارت شده است. باید ببینیم چگونه یک کارشناس حقوقی این کار را می‌کند که ممکن است تبانی را به اذهان متبادر کند. طرف ایرانی بندی در قرارداد می‌گذارد که باعث ضرر و زیان به ایران می‌شود.