توضیحات رئیس کمیته فرهنگی کمیسیون اصل 90 درباره قرارداد ویلموتس

سیدنظام‌الدین موسوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دومین جلسه رسیدگی به پرونده قرارداد ویلموتس امروز با حضور 2 نفر از معاونین وزیر ورزش و اعضای هیأت مدیره سابق و فعلی فدراسیون فوتبال در کمیته فرهنگی کمیسیون اصل 90 برگزار شد.

اخبار سیاسی- وی افزود: در این جلسه که چهار ساعت به طول انجامید دعوت‌شدگان به جلسه توضیحات و مستندات خود را به کمیته فرهنگی ارائه کردند. 

رئیس کمیته فرهنگی کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: در نهایت بنا شد تا درباره توضیحات و مستندات ارائه شده توسط وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به کمیته فرهنگی کمیسیون اصل 90 درباره قرارداد ویلموتس از نهادهای نظارتی استعلام گرفته شود و در جلسه آینده کمیته فرهنگی کمیسیون اصل 90 مستندات و گزارشات فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش با توجه به استعلامات گرفته شده از نهادهای نظارتی مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

موسوی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود در جلسه آینده کار بررسی پرونده قرارداد ویلموتس در کمیته فرهنگی کمیسیون اصل 90 نهایی و نتیجه جمع‌بندی به صحن کمیسیون ارائه شود.

وی افزود: گزارش این پرونده در صحن کمیسیون اصل 90 نیز مورد بررسی بیشتر و دقیق‌تر قرار خواهد گرفت و پس از جمع‌بندی در کمیسیون به هیأت رئیسه مجلس ارسال خواهد شد.