«سونیک ۲» راهی سینمای هالیوود می‌شود

 نسخه دوم از فیلم سینمایی لایواکشن « سونیک » سال آینده راهی سینمای هالیوود خواهد شد. این فیلم برای اکران در ماه اکتبر سال ۲۰۲۲ میلادی آماده می‌شود.  

«سونیک ۲»  فیلمی کمدی اکشن و ماجراجویی است که بر اساس بازی‌های ویدیویی سگا، به کارگردانی جف فاولر و به نویسندگی پت کیسی و جاش میلر و دنباله فیلم سونیک خارپشت است.

«سونیک ۲» راهی سینمای هالیوود می‌شود

در فیلم سونیک «خارپشت ۲» همانند فیلم اول، بن شوارتز صداپیشه نقش سونیک خارپشت خواهد بود. جیمز مارسدن در نقش تام واچوفسکی و تیکا سامپر در نقش مدی واچوفسکی نیز نقش‌هایشان از فیلم اول را بازآفرینی می‌کنند. جیم کری نیز بار دیگر نقش دکتر روبوتنیک را به تصویر خواهد کشید. به تازگی ادریس البا نیز به جمع بازیگران فیلم سونیک اضافه شده است. 

مجموعه بازی سونیک سالها محبوب بود، این بازی در سبک سکوبازی است و باید در کمترین زمان ممکن تمام دشمنان را از بین برد و مرحله را به اتمام رساند. او در منطقه گرین هیل زندگی می‌کند. سونیک یک خارپشت آبی رنگ است؛ ولی نه یک خارپشت معمولی، بلکه سریع‌ترین خارپشت جهان است.

یکی از برجسته‌ترین قابلیت‌های سونیک سرعت آن است. تقریباً هیچ موجودی نمی‌تواند سریع‌تر از آن حرکت کند. هنگامی که او هفت الماس آشوب را به دست می‌آورد، دیگر چیزی جلودار او نیست.

با انتشار اولین عنوان در سال ۱۹۹۱، سونیک به عنوان نماد شانس‌بیار شرکت سگا چنان اوج گرفت که حتی مدتی قهرمان افسانه‌ای بازی‌های ویدئویی نینتندو، ماریو را هم پشت سر گذاشت. از آن زمان به بعد سونیک به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های بازی‌های ویدئویی تبدیل شد و مجموعه دارای فروشی بیش از ۸۰ میلیون نسخه می‌باشد.

داستان این فیلم دربارهٔ خارپشتی با سرعت مافوق صوتی به نام سونیک است، که در سیارهٔ خود زندگی می‌کرد که در بچگی توسط جغدی به نام Longsclaw نجات پیدا می‌کند و با استفاده از حلقه‌های طلایی پرتال که او را از جهانی به جهانی دیگر منتقل می‌کند خود را به زمین می‌فرستد و تصمیم می‌گیرد که در آنجا به زندگی خود ادامه دهد.