ایرانگردی با "کوله نارنجی"

پدرام بهرامی از اتمام مراحل تولید سری اول مجموعه «کوله نارنجی» خبر داد و گفت: «کوله نارنجی» یک کار مستند داستانی پنج قسمتی با موضوع گردشگری است. قصه این اثر درباره دو پسر خاله با نام های «دانیال» و «مازیار» است که در زیر زمین خانه یک جعبه پیدا می کنند. این جعبه متعلق به پدر بزرگ دانیال است و حاوی یک قطب‌نما، یک دوربین شکاری، مقداری نگاتیو و یک سفرنامه است. در این سفر نامه داستان سفر پدر بزرگ دانیال به قزوین، زنجان، انزلی، تالش و آستارا نقل شده است. دانیال و مازیار تصمیم می گیرند بار دیگر این مسیر را با هم تجربه کنند.

بهرامی اضافه کرد: در مسیر این سفر دو شخصیت قصه با تضادهایی که با هم دارند، فضای جذاب و پر هیجانی را ایجاد می‌کنند که با تلفیق فضای گردشگری و موسیقی شاد سعی شده این مستند، برای قشر جوان و نوجوان بسیار جذاب شود.

این کارگردان مستند اظهار کرد: در مستند «کوله نارنجی» تلاش شده است با ایجاد جذابیت، ضمن نشان دادن مناطق گردشگری کشور، مسائل مربوط به ایرانگردی و برخورد صحیح با طبیعت آموزش داده شود.

وی افزود: هر دو شخصیت این داستان گردشگر غیر حرفه‌ای و خیلی شبیه به مردم هستند. در این فیلم مستند، اضافه بر تصاویر زیبایی که از مکان های دیدنی ایران وجود دارد، از گرافیک و جلوه های ویژه نیز برای پیشبرد هرچه بهتر قصه بهره برده شده است.

شایان ذکر است؛ مجموعه مستند داستانی «کوله نارنجی» به تهیه کنندگی عطا پناهی و کارگردانی پدرام بهرامی، در خانه مستند انقلاب اسلامی تولید شده است.