بازی در فیلم اکشن را به فیلم‌های کافی‌شاپی ترجیح می‌دهم

علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون که در فیلم سینمایی "یتیم‌خانه ایران" به کارگردانی ابوالقاسم طالبی خوش درخشید درخصوص فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال "از یادها رفته" به کارگردانی "بهرام بهرامیان" هستم و گمان می‌کنم که تا یکسال درگیر تصویربرداری این اثر خواهم بود.

وی درباره حضور خود در سریال "از یادها رفته" افزود: من دقیقاً سه ماه گذشته را جلوی دوربین بهرام بهرامیان بوده‌ام و به تازگی نیمی از بازی من در این مجموعه به پایان رسیده اما در مجموع روزهای زیادی از فیلمبرداری اثر باقی مانده است.

بازیگر سریال "آسپرین" درباره ساخت احتمالی فصل دوم این مجموعه تاکید کرد: مثل تمام علاقه‌مندان منتظرم تا فصل دوم این سریال کلید بخورد. از نظر من آسپرین از آن دسته کارهایی است که به شدت به تولید آنها نیازمندیم زیرا در ابتدا این سریال پتانسیل چند فصلی شدن را داشت و در ادامه ژانر متفاوت آن از سوی مردم به شدت مورد استقبال قرار گرفت.

وی درباره حضور دوباره خود در جشنواره فیلم فجر امسال تاکید کرد: به امید خدا و اگر مشکلی پیش نیاید امسال با فیلم "امپراتور جهنم" در جشنواره فیلم فجر حاضر خواهم بود.

بازیگر فیلم "جشن تولد" دلیل انتخاب آثاری با مضمون تاریخ معاصر ادامه داد: همواره بازی در آثار متفاوت را می‌پذیرم. البته کمتر برای بازی در آثار کمدی و اجتماعی از من دعوت شده و شاید این کم کاری در چنین آثاری دو طرفه باشد چون خود من هم علاقه‌ای به حضور در فیلم‌های کمدی این روزهای سینما ندارم.

نورایی با تاکید بر علاقه خود بر حضور در آثار حادثه‌ای خاطرنشان کرد: بازی در فیلم‌های اکشن و رزمی را بیشتر از اینکه در کافی شاپ بنشنیم و قهوه بخورم و فیلمی همزمان از من گرفته شود دوست دارم. علاقه دارم در آثاری بازی کنم که اتفاقات مهم‌تری را به عنوان دغدغه با مخاطب در میان بگذارد.