آخرین وضعیت «نرگس مست» با بازی میترا حجار

عبدالله اسفندیاری تهیه کننده فیلم «نرگس مست» به کارگردانی جلال‌الدین دری درباره آخرین وضعیت این اثر سینمایی گفت: فیلم نیازمند مقداری تغییر در تدوین و رنگ است که ما در پی رفع آن هستیم البته این موضوع کمی طول کشیده زیرا ما بی پول و منتظر دریافت مبلغی برای انجام کارهای باقی مانده آن هستیم.

وی افزود: پیش از این بنیاد سینمایی فارابی با ما توافق کرده بود که وام دهد و بخشی از هزینه های «نرگس مست» را تقبل کند، اما بر خلاف آن توافق هنوز به ما پولی داده نشده است. در مراجعه به این بنیاد هم متوجه شدم که گویا پولی ندارند و افراد زیادی مثل ما در صف انتظار برای دریافت وام هستند.

اسفندیاری در پایان عنوان کرد: گویا ما در انتهای صف دریافت این وام هستیم با این وجود امیدوارم این اثر در آذرماه به نمایش عمومی گذاشته شود.

سعید پورصمیمی، سیامک صفری، رضا فیاضی، هومن برق نورد، متین ستوده، بهنام قربانی، امیرحسین مدرس، مهدی پاکدل، میترا حجار و ... در این اثر به ایفای نقش می پردازند.

«نرگس مست» روایتگر داستان یکی از قدیمی ترین سازندگان تار، سه تار و ابزار آلات موسیقی است که در زندگی امروزی‌اش برخی از شخصیت های اسطوره ای این عرصه را در ذهن خود مجسم می کند.