رونمایی از آلبوم جدید سالار عقیلی

مراسم رونمایی و جشن امضای آلبوم موسیقی «جانِ سرگردان» به آهنگسازی جمشید صفرزاده، به خوانندگی سالار عقیلی، به تنظیم‌کنندگی علیرضا دریایی، با اجرای گروه موسیقی «سور» و به تهیه‌کنندگی صدرالدین حسین‌خانی  همزمان با تولد این خواننده موسیقی ایران؛ از ساعت 14 الی 16 روز شنبه 11 آذر ماه جاری در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می‌شود و ورود برای عموم علاقمندان به موسیقی آزاد و رایگان است.

در مراسم رونمایی و جشن امضای آلبوم «جانِ سرگردان»؛ سالار عقیلی خواننده، جمشید صفرزاده آهنگساز، علیرضا دریایی تنظیم‌کننده، دیگر عوامل این آلبوم و تعدادی از هنرمندان موسیقی کشور حضور خواهند داشت.

آلبوم موسیقی «جانِ سرگردان»  روز دوشنبه 11 آذر ماه جاری در سراسر کشور منتشر می‌شود و در اختیار علاقمندان به موسیقی قرار خواهد گرفت.

این آلبوم چهارمین اثر گروه «سور» محسوب می‌شود؛ این گروه موسیقی قبل از انتشار این اثر، آلبوم‌های «یار مست» به آهنگسازی مجید مولانیا با صدای سالار عقیلی، «دوران عشق» به آهنگسازی جمشید صفرزاده با صدای سالار عقیلی و «در عشق زنده باید» به آهنگسازی مجید مولانیا با صدای وحید تاج را منتشر کرده است.

آلبوم «جانِ سرگردان» که در مایه دشتی است، چهار تصنیف و دو آواز و یک دونوازی کمانچه را شامل می‌شود؛ اشعار این آلبوم را ه.الف.سایه ، نوذر پرنگ، سعدی و مولانا سروده‌اند.

در این آلبوم؛ مجید مولانیا ـ نوازنده تار، جمشید صفرزاده ـ نوازنده سنتور، علیرضا دریایی ـ نوازنده کمانچه و سازهای زهی، حمید قنبری ـ نوازنده سازهای کوبه‌ای، صابر سوری ـ نوازنده عود، امین دادوری ـ نوازنده دف، بهزاد حسن‌زاده ـ نوازنده کمانچه، مهدی بصیرت‌منش ـ نوازنده ویولنسل و مهرداد ناصحی به عنوان همخوان به هنرنمایی پرداخته‌اند.