تماس تلفنی خانم مجری با مخاطبان «نگی که نگفتی»

اهالی نگی که نگفتی سه شنبه شب (فردا شب) از ساعت ٢٢ در محل روابط عمومی صدا وسیما پاسخگوی مستقیم سوالات مخاطبان خواهند بود.

مجتبی احمدی تهیه کننده و کارگردان برنامه نگی که نگفتی درخصوص ارتباط تلفنی عوامل این برنامه با مردم گفت: تمام تولیدات رسانه ملی به عنوان پر مخاطب‌ترین رسانه موجود با هدف جذب مخاطب و در واقع برای انبوه مخاطب تولید می‌شود، بدیهی است که نظرات مخاطبان عام و خاص در شکل گیری و ادامه هر برنامه مفید و موثر است.

وی در همین راستا ادامه داد: نزدیک شدن برنامه ساز به مخاطب از چند وجه داری اهمیت و ارزش است. اولاً اینکه تولیدکنندگان برنامه هابه خواسته و مذاق مخاطبانشان نزدیک می‌شوند و در این مسیر بدون هیچ واسطه ایی به یک نقد منصفانه دست پیدا میکنند که میتواند در ادامه گره گشا باشد ثانیا اینکه میتواند از زاویه ایی جدا با آنچه خودش در ذهن دارد با اثرش روبرو شود.

تهیه کننده برنامه بچه‌های مردم با اشاره به حضور ژیلا صادقی در ارتباط تلفنی با مردم افزود: با همین هدف به دعوت از دوستان محترم روابط عمومی سازمان صدا و سیما فردا شب سه شنبه بلافاصله بعد از پایان برنامه از ساعت ٢٢ به همراه خانم صادقی و تیم کارگردانی برنامه در محل سامانه ١٦٢ حاضر خواهیم بود تا با همراهان و مخاطبان برنامه در خصوص " نگی که نگفتی" گفت و گوی رودر روی تلفنی داشته باشیم.معتقد هستم این گفت و گو می‌تواند برای ما در ادامه مسیر چراغ راه باشد.

کارگردان برنامه "نگی که نگفتی" درباره موضوع برنامه بعدی خود تاکید کرد: اینکه از کتاب آسمانی قرآن تا بزرگان دین در مذمت و نکوهش دروغ و دروغگویی سفارش‌هایی اکید و محکم داشتند نشان از این است که این رفتار که در واقع کتمان واقعیت است، به هر اندازه و مدل که هست دور از شان و فطرت انسان تعریف شده است. حساسیت و تاثیر این معضل در روابط انسان‌ها اتاق فکر برنامه را بر آن داشت که نگاهی ریزبینانه در این مساله داشته باشیم.

وی اذعان کرد: قرار است در این هفته و البته هفته آتی معضل دروغ را از چند زاویه به چالش و بررسی بنشینیم و در واقع با تبین دلایل شخصیتی و موقعیت‌هایی که عامل دروغ گویی می‌شود به معضل گاه منفصل کننده افراد در هر جامعه از خانواده گرفته تا اجتماع، نگاهی عمیق و ریزبینانه به این معضل بداشته باشیم. در واقع با نقد و بررسی دروغ گویی به این نتیجه می‌رسیم که گاهی دروغ‌های ما هیچ گره گشایی ندارد و تنها یک عادت غلط است که میتواند فراموش شود.

وی با اشاره به وجود نظرسنجی جدید در برنامه نگی که نگفتی تصریح کرد: برنامه در این دوهفته پیش رو با سوال نظر سنجی به نظر شما مهمترین دلیلی که ما گاهی دروغ می‌گوییم، چیست؟ پیش خواهد رفت.

احمدی با معرفی عوامل اجرایی این برنامه خاطرنشان کرد: ژیلا صادقی مجری برنامه، علی سلیمانی در فضایی کمدی، ایلیا احمدی در موقعیت کودکان و نوجوانان اجرای پلاتو‌های برنامه را بر عهده خواهند داشت. امیر مکین سرپرست تولید پلی بک‌های برنامه هست و شهریار رحیمی راد تدوینگر برنامه نگی که نگفتی است. این برنامه توسط گروه نویسندگان به سرپرستی مجتبی احمدی نوشته می‌شود. برنامه نگی که نگفتی از شنبه تا سه شنبه حوالی ساعت ٢١ روی آنتن می‌رود.