«ایده اصلی» در اسپانیا کلید می خورد

آزیتا موگویی کارگردان و تهیه کننده سینما درباره زمان ساخت فیلم سینمایی «ایده اصلی» گفت: «ایده اصلی» یک فیلم اجتماعی و موضوع آن درباره جاه طلبی افراد طبقه متوسط جامعه است که این روزها گریبان آنها را گرفته است.

وی افزود: بخش های کوچکی از این فیلم در جزیره کیش و قسمت اعظم آن در اسپانیا فیلمبرداری می شود که البته در نظر داریم بخش کوچکی از «ایده اصلی» را هم در کشور آلمان جلوی دوربین ببریم.

موگویی عنوان کرد: من از سال پیش قصد ساخت این فیلم را داشتم اما به دلیل اینکه شرایط مالی مناسبی وجود نداشت و اینکه من مشغول انجام کارها و مسئولیت های دیگر بودم تمرکز لازم را برای ساخت «ایده اصلی» نداشتم.

این کارگردان اظهار کرد: پیش تولید اولیه این فیلم آغاز شده است و امیدوارم فیلمبرداری را در اسفند ماه و یا اواخر فروردین ماه ۹۷ در اسپانیا آغاز کنیم. ضمن اینکه این فیلم سرمایه گذار خصوصی دارد و اصلا از بخش دولتی بودجه ای را دریافت نکرده است اما اگر بتوانیم از تشکیلات اسپانیایی مشابه ایران کمک هایی را دریافت می کنیم بسیار خوب است که برای مثال ممکن است از امکانات وزارت گردشگری این کشور استفاده کنیم.

موگویی در پایان گفت: این فیلم یک بازیگر اسپانیایی دارد که به زبان انگلیسی صحبت می کند اما دیالوگ های او زیرنویس فارسی می شود.