ماجرای قتل عام یک خانواده در «پناهگاه»

عباس سندی مستندساز که این روزها مستند «پناهگاه» را در گروه «هنر و تجربه» اکران دارد درباره جدیدترین پروژه ای که در دست دارد گفت: در حال حاضر به دنبال تحقیق و پژوهش درباره یک سوژه جدید هستم که امیدوارم هرچه سریعتر آن را جلوی دوربین ببرم.

وی تاکید کرد: این مستند درباره پرونده یک جنایت است که در شهر رشت استان گیلان رخ داده است. این یک جنایت خانوادگی بود که فردی عمو، زن عمو و پسرعموی خود را به همراه دوستانش به دلیل مسایل مالی به قتل رساند.

کارگردان مستند «پناهگاه» توضیح داد: زمان این جنایت بسیار طولانی بوده و کشتن افراد خانواده یک شب تا صبح طول می کشد.

وی تاکید کرد: به عنوان یک مستندساز این مساله برای من بسیار مهم است که در حوزه های مختلف فعالیت کنم و تجربه هایی کسب کنم و البته سوژه های جنایی از جذابیت بسیاری برخوردارند.

سندی در پایان گفت: متاسفانه تحقیقات در حوزه پرونده های جنایی به سختی صورت می گیرد و نهادهای مسئول همکاری کمتری با فیلمساز دارند، مگر اینکه این مدیران خود علاقمند به اطلاع رسانی در این زمینه باشند.

مستند «پناهگاه» به نویسندگی و کارگردانی عباس سندی که این روزها در حال اکران است درباره مکانی در حومه شهر رشت است که برای نگهداری و درمان حیوانات مختلف احداث شده و مدیریت آن را زنی جوان برعهده دارد.