خانم بازیگر نمی‌تواند به عرصه هنر بازگردد

فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر درباره آخرین وضعیت جسمانی مادرش گفت: مادر بهبودی خوبی نسبت به گذشته پیدا کرده و مشکلات ریوی او به طورکامل رفع شده است. مشکلاتی که برای تنفس او وجود داشت نیز برطرف شده و فقط گه‌گاهی به تنگی نفس ممکن است دچار شود.

وی در همین راستا افزود: مشکلات قلبی که مادرم داشت نیز دیگر وجود ندارد و برطرف شده است. در حال حاضر بیشتر مشکل مادر ایستایی، راه رفتن و ضعف عمومی است که بر اثر کاهش وزن و شاید کهولت سن در او وجود دارد.

ایروانی ادامه داد: کاهش وزن مادر به مصرف زیاد آنتی بیوتیک و از بین رفتن باکتری‌های معده برمی گشت که اختلالاتی را در این هنرمند به وجود آورد و او را با کاهش وزن روبرو کرد که بخش اعظم آن بابت همین موضوع بود.

وی با اشاره به پرستارانی که به مراقبت از مادرش فعالیت دارند بیان کرد: مادر یک پرستار شخصی برای انجام کارهای فردی دارد که در عین حال همدم و همراه او است و یک پرستار نیز به انجام امور منزل و پخت و پز مشغول است.

ایروانی درباره بازگشت ملکه رنجبر به عرصه هنر خاطرنشان کرد: مادر در حال حاضر میتواند وارد اجتماع شود اما شاید خود او به دلیل سالمند بودن، وزن و ظاهری که دلخواهش نیست از حضور در محافل اجتناب می‌کند اما فکر می‌کنم اگر مشکل خاصی برای مادر به وجود نیاید بتواند تا ۶ ماه آینده در محافل هنری نه به صورت مستمر اما گهگاه حاضر شود که قطعا برای روحیه او نیز خوب است.