اعلام برنامه های تابستانی "رادیو ورزش"

سید غلامرضا میرحسینی مدیر رادیو ورزش با اشاره به برنامه‌های تابستانی این شبکه گفت: این شبکه رادیویی با رویکرد تولید برنامه‌هایی با محتوای طنز ورزشی، مسابقه، اطلاع رسانی و اخبار، برنامه‌های کوتاه و همچنین با هدف پر کردن اوقات فراغت به استقبال تابستان می رود.

وی بیان کرد: ۴ برنامه جدید ورزشی «مهربانو»، «ور خند»، «شبی دیگر» و «جام بیست و یکم» به مناسبت تعطیلات تابستانی از آنتن  رادیو ورزش پخش می شود. «مهربانو» جمعه ها ساعت ۱۱:۰۵ به مدت ۴۵ دقیقه به معرفی چهره های موفق در ورزش بانوان می پردازد که این مهم بهانه ای است تا موضوع اهمیت ورزش و نقش و تاثیر و کارکردهای مختلف آن در سلامت روحی و جسمی بانوان به عنوان ستون اصلی خانواده در اصلاح سبک زندگی مورد توجه جدی قرار گیرد و به تدریج سهم برنامه های ورزشی بانوان به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

مدیر رادیو ورزش توضیح داد: «ورخند» (ورزش و خنده) برنامه ۱۱۰ دقیقه ای با محوریت طنز ورزشی است که جمعه ها ساعت ۱۶:۰۵ به حاشیه های جذاب ورزشی، طنز ورزشی در رسانه ها، گفتگو و مصاحبه های طنز می پردازد. «شبی دیگر» برنامه ۱۰۵ دقیقه ای با محوریت اطلاع رسانی رویدادهای ورزشی و دورهمی رشته های مختلف ورزشی، پس از ایام جام جهانی است که هر شب ساعت ۲۱:۰۵ سعی در  ایجاد فضای نسبتا مفرح با گفتگوهای صمیمی و گپ های خودمانی و تعامل با مخاطبان است.

وی تاکید کرد: «جام بیست و یکم» تحلیل و کارشناسی جام جهانی (دستاوردهای اقتصادی، ورزشی و سیاسی) از منظر جامعه شناسی ورزش و نقش فوتبال در شادی و نشاط اجتماعی بعد از جام جهانی است که هر شب ساعت ۲۱:۰۵ پخش می شود.

مدیر رادیو ورزش  با اشاره به برنامه های شاخص رادیو ورزش تصریح کرد: «صبح و ورزش» برنامه ۱۰۰ دقیقه ای با محوریت اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ورزشی به همراه تحلیل و کارشناسی شنبه تا پنجشنبه ساعت ۷:۱۰ نگاهی موشکافانه به شرایط روز جامعه ورزش داشته و تلاش می کند ضمن ایجاد لحظات با نشاط و با طراوت در لحظات آغازین صبح به موضوعات مورد توجه مخاطبان بپردازد.

وی ادامه داد: برای تحلیل وضع موجود و نقش سازمان ها و نهادهای مختلف در پر کردن اوقات فراغت و ارائه راهکار «همیشه با ورزش» به مدت ۸۰ دقیقه با محوریت نقد و بررسی موضوعات ورزشی متناسب با فصل تابستان و با هدف غنی سازی اوقات فراغت از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۸:۳۵ پخش می شود.

میرحسینی از  «گلچین» ویژه برنامه ۱۱۰ دقیقه ای تفریحی سرگرمی با آیتم های متناسب با فصل تابستان که جمعه ها ساعت ۹:۰۵، «نیمکت» برنامه ۸۰ دقیقه ای با رویکرد تفریحی سرگرمی در قالب طنزو نمایش که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰:۰۵، «مجله ورزش های آبی» برنامه ای ۵۰ دقیقه ای  برای گسترش ورزش قهرمانی و حرفه ای که یکشنبه ها (یک هفته در میان) ساعت ۱۵:۰۵ و «ورزش و نوجوان» برنامه ۳۰ دقیقه ای با رویکرد ترویج ورزش در گروه سنی نوجوان و اطلاع رسانی به خانواده ها برای غنی سازی اوقات فراغت تابستان جمعه ها ساعت ۸:۳۰ پخش می شود به عنوان برنامه های شاخص دیگر  این شبکه رادیویی نام برد و گفت: جمعه ها ساعت ۱۲:۰۵ با محوریت نشست صمیمانه با کوهنوردانی که به قلل مرتفع ایران و جهان صعود داشته اند، «داستان یک صعود» شنیده می شود.