اتفاقی در تلویزیون ایران که همه را غافلگیر کرد! +عکس

دیدار فینال بیست و یکمین دوره رقابت‌های فوتبال جام جهانی از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز یکشنبه بین تیم‌های فرانسه و کرواسی در ورزشگاه لوژنیکی شهر مسکو برگزار شد که در پایان فرانسه به برتری ۴ بر ۲ دست یافت.

ماریو مانژوکیچ (۱۹- گل به خودی)، گریزمان (۳۸- پنالتی)، پل پوگبا (۵۹) و امباپه (۶۵) برای فرانسه و ایوان پرشیچ (۲۸) و مانژوکیچ (۶۸) برای کرواسی گلزنی کردند.

 

پس از این دیدار و در فاصله چند دقیقه‌ای مراسم اهدا جام با حضور مسئولان رده بالای فیفا و روسای جمهور دو کشور برگزار شد. حاشیه‌های این مراسم را می‌خوانید:

* کیلیان امباپه به عنوان بهترین بازیکن جوان این رقابت‌ها انتخاب شد.

* لوکا مودریچ کاپیتان تیم ملی فوتبال کرواسی به عنوان بهترین بازیکن جام انتخاب شد و توپ طلای رقابت‌ها را دریافت کرد.

* روسای جمهور فرانسه، کرواسی و روسیه همراه با اینفانتینو و فلیپ لام کاپیتان سابق تیم ملی آلمان بر روی سکوی قهرمانی حاضر شدند و به برندگان جام تبریک گفتند.

* بازیکنان کرواسی در حالی مدال‌های نقره خود را دریافت کردند که بازیکنان و کادرفنی تیم ملی فرانسه برای آن‌ها راهرویی را تشکیل دادند و آن‌ها را تشویق کردند.

* بارش باران در هنگام اهدای مدال‌ها و جام قهرمانی آغاز شد که باعث غافلگیری شد.

* بازیکنان تیم ملی فوتبال کرواسی در حالی مدال‌های خود را دریافت کردند که رئیس جمهور کشورشان به آن‌ها تبریک ویژه گفت و آن‌ها را در آغوش کشید.

* شدت باران سبب شد تا تیم حفاظت از شحصیت‌های سیاسی و ورزشی چتر‌هایی را باز کنند تا مانع از خیس شدن آن‌ها شوند.

* هوگو لوریس و دیدیه دشان، کاپیتان و سرمربی تیم ملی فرانسه در حالی مدال‌های طلای خود را از اینفانتینو و ولادیمیر پوتین دریافت کردند که امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه برای دقایقی آن‌ها را در آغوش کشید و به آن‌ها تبریک گفت.

* هوگو لوریس کاپیتان و دروازه بان فرانسه جام زرین جهانی را از رئیس فیفا دریافت کرد تا بالای سر ببرد.

* دستکش طلایی رقابت‌های جام جهانی روسیه به تیبو کورتوا دروازه بان تیم ملی بلژیک رسید که نقش بسزایی در سومی تیمش در این رقابت‌ها داشت.

* پخش تصاویری که رئیس جمهور زن کرواسی بازیکنان این تیم را در آغوش گرفت از تلویزیون ایران هم باعث غافلگیری شد به گونه‌ای که فردوسی پور پس از پخش این تصاویر از مسئولان پخش تشکر کرد!