عنایت بخشی: عشق به اهل بیت (ع) باعث شد خانه‌ام را کنار مسجد بخرم

بازیگر سریال "ولایت عشق" گفت: من از همان جوانی هم با شور و عشق به امامان بزرگوار بزرگ شده ام. به همین دلیل منزلم را در کنار مسجد خریدم تا علاوه بر اینکه بتوانم برای اقامه نماز به آنجا بروم در چنین شب‌هایی به راحتی برای عزاداری در مسجد حضور پیدا کنم. عشق به اهل بیت (ع) باعث شد خانه‌ام را کنار مسجد بخرم.

عنایت بخشی بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: خدا را شکر این روزها خیلی حالم بهتر است. بالاخره بیماری واریس دارم و همین واریس باعث می‌شود که گاهاً از ناحیه پا دچار مشکل شوم. البته طی ماه گذشته هیچ مشکلی وجود نداشته و از لحاظ جسمانی کاملاً خوب هستم.

وی درباره فعالیت های خود در عرصه بازیگری تاکید کرد: به تازگی بازی در سریالی با مضمون عاشورا و ماه محرم را پذیرفته ام و امروز برای ضبط بخش هایی از آن به شمال کشور آمده ام. در این سریال که هنوز نام آن انتخاب نشده نقشی اصلی را ایفا می کنم و البته در نظر دارم برای کیفیت کار کمی هم در نقش مشاور به کارگردان اثر کمک کنم.

بازیگر سریال "ولایت عشق" درباره مضمون اصلی سریالی که به تازگی بازی در آن را پذیرفته تاکید کرد: این سریال کاملاً در حال و هوایی محرمی ساخته خواهد شد و کارگردان در نظر داشت با توجه به همزمانی ایام ماه محرم، بخش های مربوط به عزاداری را در همین شب های عزیز فیلمبرداری نماید.

این بازیگر پیشکسوت با اشاره به ارادت قلبی خود به امام حسین (ع) اضافه کرد: عشق به اهل بیت (ع) در گوشت و پوست من رفته و همیشه و همواره دلم برای این ایام بی تابی می کند و خوشبختانه امسال توانستم تا امروز در تمامی مراسم‌های عزاداری سالار شهیدان شرکت کنم.

بخشی با اشاره به همواری منزلش با مسجد خاطرنشان کرد: من از همان جوانی هم با شور و عشق به امامان بزرگوار بزرگ شده ام. به همین دلیل منزلم را در کنار مسجد خریدم تا علاوه بر اینکه بتوانم برای اقامه نماز به آنجا بروم در چنین شب هایی به راحتی برای عزاداری سیدالشهداء در مسجد حضور پیدا کنم. عشق به اهل بیت (ع) باعث شد خانه‌ام را کنار مسجد بخرم.