پاسخ جالب بهرام شفیع به کسانی که به او می‌گفتند خسته نباشی!

اسکندر کوتی یکی از قدیمی‌های اجرا و گزارش در عرصه ورزشی است. او از همدوره‌ها و همکاران مرحوم بهرام شفیع بود و حالا در غم از دست دادن دوست و همکار قدیمی‌اش سوگوار است.

اسکندر کوتی درباره ویژگی‌های این مجری و گزارشگر ورزشی به خبرآنلاین می‌گوید: «بهرام یکی از اولین‌ها هم در اجرا و هم گزارشگری بود، او به ساده‌ترین و شیرین‌ترین شکل کارش را انجام می‌داد. او در استفاده از تعابیر زیبا و همه فهم توانا بود و دایره واژگان وسیعی داشت و با ادبیات غنی ما آشنایی داشت.»

او ادامه می‌دهد: «بهرام شفیع شیواترین بیان را برای بررسی موضوعات ورزشی انتخاب و از آن استفاده می‌کرد و این ویژگی او باعث روحیه گرفتن جوان‌ها می‌شد.»

این گوینده رادیو درباره ارتباط مرحوم بهرام شفیع با گزارشگران جوان بیان می‌کند: «او به جوان‌های علاقه‌مند به کار گزارشگری، تجربه‌هایش را منتقل می‌کرد و این کار را با فروتنی و تواضع انجام می‌داد. بهرام همیشه با جوان‌ها مشورت و تبادل اطلاعات می‌کرد و این ویژگی‌ها باعث می‌شد جوان‌ها از او روحیه و انگیزه بگیرند و به خاطر همین موارد است که فقدان او دردناک است.»

او ضمن اشاره به دیگر ویژگی‌های اخلاقی و حرفه‌ای شفیع، می‌افزاید: «او بسیار افتاده و خوش‌اخلاق بود و همین ویژگی‌ها او را میان همکارانش زبانزد کرده بود. او هیچ‌وقت مبالغه نمی‌کرد و در گفت‌وگو با مسئولان و مهمان‌هایی که دعوت می‌کرد، بی‌تکلف بود، خیلی راحت با همه صحبت می‌کرد.»

اسکندر کوتی با یادی از روزهای همکاری‌اش با مرحوم شفیع می‌گوید: «بعد از پایان هر برنامه، هر وقت به او می‌گفتم خسته نباشی، می‌گفت «قربانت اما کوه که نکندم». او همیشه با انرژی اجرا می‌کرد و به کارش اهمیت می‌داد. او یکی از بهترین دوستان من و یکی از بهترین‌های اجرا و گزارشگری بود؛ دو مقوله‌ای که از هم کاملا جدا هستند اما او به هر دو مسلط بود. واقعا هنوز نمی‌توانم باور کنم یکی از بهترین‌های این عرصه را از دست داده‌ایم.»