ناگفته های جالب مصطفی زمانی روی آنتن تلویزیون/ فیلم

مصطفی زمانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با حضور در برنامه کیوسک، در پاسخ به سوال مجری برنامه درباره کار‌های جدید خود گفت: این روز‌ها مشغول بازی در سریال نمایش خانگی «نهنگ آبی» به کارگردانی فریدون جیرانی هستم.

وی افزود: مدل مو و ظاهر فعلی من هم گریم این کار است؛ اولین بار که عکس گریم من انتشار پیدا کرد، سر و صدای بسیار ایجاد شد. چرا که همیشه با اولین کار خود قیاس می‌شوی.

عبدی پور اظهار کرد: «تو در کل از زیر سایه نقش حضرت یوسف بیرون نمی آیی؟»

بازیگر نقش یوسف پیامبر در جواب تصریح کرد: چرا در بروم (بیرون بیایم)؟! به نظرم خیلی از کار‌ها و نقش ها را زمان از بین می‌برد، اما برخی از کار‌ها به زمان ربطی ندارند. مطمئنم روزی که این دنیا را ترک می‌کنم، همه از نقش آفرینی من در سریال حضرت یوسف پیامبر حرف می زنند.

زمانی اظهار داشت: من می‌خواهم نقشی که دوست دارم را بازی کنم. من پس از سریال حضرت یوسف، در فیلم سینمایی آل بازی کردم. بعد از سریال شهرزاد انتخابم این بود که نقش ناشناخته دیگری را بازی کنم. بازی در نقش‌های ناشناخته را دوست دارم.

بازیگر فیلم «ملکه» در پاسخ به این سوال که او حالا همان تصورات قبل از بازیگر شدنش است، گفت: در ابتدا باید بگوییم قبل از دنیای بازی خیلی کار‌ها را در زندگی ام انجام داده ام. در تمام این مدت به این مصطفی که الان در مقابل دوربین است، فکر نمی‌کردم.

وی با اشاره به اینکه استرس این روزهایش بیشتر از زمانی است که بازیگر نشده بود، توضیح داد: در آن زمان یک پدیده‌ ناشناخته‌ای که می‌توانی هر لحظه انفجار نبوغ داشته باشی. مثل تمام بازیگرانی که به اصطلاح روی بورس هستند. به نظر من وقتی دو-سه سال اول بازیگری ات را می‌گذرانی، تقریبا بیست سال بازیگری دپو شده درونت را بازی می‌کنی.

عبدی پور در ادامه صحبت‌های زمانی گفت: بعد از اینکه بازی‌های دپو شده درون بازیگر تمام شد، از کجا تغذیه می‌کند؟

بازیگر سریال «یوسف پیامبر» پاسخ داد: در اینجا بازیگر دچار یک نوع تکرار می‌شود. تنها چیزی که می‌تواند بازیگر را شارژ نگه دارد این است که به یک انسانی به نام کارگردان که خودش دغدغه‌های بازیگر را ندارد و می‌تواند او را در جای مناسب قرار دهد، تکیه کند.

زمانی در پاسخ به این نکته که سینما چه چیز‌هایی را به او داده و چه چیز‌هایی را از او گرفته گفت: سینما همه چیز به من داده است. چیز‌هایی مانند هدف، شوق زندگی و موقعیت مالی خوب را به من بخشیده است. این قانون طبعیت است در ازای آنچه به تو می‌دهد، یک چیز‌هایی را از تو بگیرد. سینما از من معصومیت انسانی را گرفت. تنهایی که سراغ آدم مشهور می‌آید، سراغ هیچ کس نمی‌آید.

گفتنی است «کیوسک» برنامه‌ای تحلیلی است که اتفاقات روز حوزه فرهنگ و هنر را بررسی می‌کند و شنبه‌ها بعد از اخبار شبانگاهی به تهیه‌کنندگی محمدامین نوروزی و با سردبیری امیر ابیلی روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

 

حجم ویدیو: 3.79M | مدت زمان ویدیو: 00:01:30