کم کار نیستم، کم دیده می‌شوم!

مهدی احمدی بازیگر سینما، درباره علت کمتر دیده شدنش طی سال‌های اخیر، گفت: من خیلی کمرنگ نیستم و البته کمرنگ بودن دو معنی دارد؛ اول اینکه خودم در سینما نیستم و دوم کار‌های من کمتر دیده می‌شود و مسئله اصلی مربوط به همین بخش است.

وی افزود: کار‌هایی که من انجام دادم، بیشتر در فضای سینمای مستقل و سالمی بوده است. این نمونه فیلم‌ها کمتر دیده می‌شوند؛ چون بیشتر در هنر و تجربه که اکران محدود دارند به نمایش در می‌آیند. در کل من کم کار نبوده ام؛ برای مثال سال گذشته سه کار داشتم.

این بازیگر درباره چرایی کمرنگ شدن سینمای مستقل بیان کرد: این امر به دلایل اقتصادی ربط پیدا می‌کند؛ از سویی حمایت‌های خاصی از برخی فیلم‌ها می‌شود که قاعدتاً چنین آثاری باید اکران‌های بیشتری در سینمای بدنه داشته باشند، بگذریم که چه کیفیتی دارند و چه سلیقه‌هایی در این نوع سینما حاکم است.

وی در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود و علت همکاری با آن، بیان کرد: آخرین کارم بازی در نقش اصلی حوزه ایران فیلم سینمایی «روی خط صفر» به کارگردانی مهرداد غفارزاده است. فیلمنامه این اثر را دوست داشتم؛ چون نگاه و فضای هنری خاصی دارد که مورد علاقه من است و فرمی دارد که پیشتر ندیده بودم. در اصل سینمایی که می‌خواهد با فرم حرفش را بزند، برای من جذاب است.

احمدی درباره استفاده تکراری از یکسری بازیگران در فیلم‌ها عنوان کرد: واقعیت این است که همه چیز انحصاری است و این انحصار در همه جای سینما وجود دارد.