اعلام زمان تازه‌ترین کنسرت «علیرضا عصار»

علیرضا عصار خواننده باسابقه موسیقی پاپ قرار بود در روزهای پایانی آذر ماه سال جاری تازه‌ترین کنسرت خود را در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار کند اما بنا به دلایل شخصی تصمیم به لغو آن گرفت و حالا قرار است در روزهای پایانی دی ماه میزبان مخاطبانش باشد.

اخبار چهره ها - طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، این کنسرت‌ها که عصار از آن‌ها به عنوان «پایان دلتنگی» توصیف کرده، ساعت ۲۲ روزهای ۲۴ و ۲۵ دی ماه سال ۱۳۹۸ به همت موسسه «آوای هنر» به مدیریت محمد جلیل‌پور در تالار بزرگ وزارت کشور با قیمت بلیت‌های ۶۰ تا ۱۸۵ هزار تومان برگزار می‌شود.

این خواننده که آذر ماه سال ۹۷ آلبوم «جز عشق نمی‌خواهم» را بعد از ۶ سال توقف در فعالیت‌ها در دسترس مخاطبان قرار بود، طی ماه‌های گذشته چند تک آهنگ را نیز در فضای مجازی منتشر کرد. این در حالی است که برگزاری چند کنسرت محدود در تهران از جمله فعالیت‌های عصار در ماه‌های اخیر محسوب می‌شود.

آلبوم علیرضا عصار در ۱۰ قطعه به نام‌های «فتوای تاک»، «نستعلیق حیرانی»، «نوجوونی»، «جز عشق نمی‌خواهم»، «بیداری»، «معبد ترانه»، «اصلن به من چه»، «منتظر بودم»، «ای یار غلط کردی»، «بت‌ها» و حضور هنرمندانی چون پویا نیک‌پور، گروه دارکوب، امیر توسلی و خود علیرضا عصار در بخش آهنگسازی تهیه و تولید شده است. ترانه‌های این آلبوم هم از سروده‌های روزبه بمانی، افشین مقدم، سعید امیراصلانی، حافظ ایمانی و مولانا است. در بخش تنظیم نیز پویا نیک‌پور، سعید زمانی، گروه دارکوب، امیر توسلی و خود عصار حضور و همکاری داشته‌اند.

«کوچ عاشقانه»، «حال من بی‌تو»، «عشق الهی»، «ای عاشقان»، «مولای عشق»، «نهان مکن»، «محتسب» و «بازی عوض شده» عناوین آلبوم‌های علیرضا عصار طی سال‌های فعالیتش در بازار موسیقی کشور است.