همکاری مجری مشهور تلویزیون با رادیو

 «الهیه» عنوان ویژه برنامه رادیو تهران در سحرهای ماه مبارک رمضان است. این برنامه در گروه اخلاق و زندگی شهری رادیو تهران تهیه می‌شود و سید کاظم احمدزاده آن را اجرا می‌کند.

اخبار چهره ها - «الهیه» با حفظ میزان اهمیت آیات قرآن کریم و عمق مطالب آنها با بیانی روان به نشر مفاهیم اجتماعی قرآن در زندگی روزمره مردم می‌پردازد و هر روز یک آیه قرآن و ترجمه آن موضوع و محور اصلی برنامه قرار می‌گیرد.

گفتگو با آیات عظام و امامان جمعه همچون آیت‌الله امامی کاشانی، آیت‌الله موحدی کرمانی و ... دیگر بخش‌های این برنامه است.

این برنامه با پویش «دعوت الهیه» نیز تلاش می‌کند تا برای خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا با کمک‌های چند سازمان مردم نهاد و شنوندگان رادیو بسته ارزاق تهیه کند.

گفتگوی زنده با جهادگران سلامت و پزشکان، پرستاران و بیماران درگیر با بیماری کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری از جمله بخش‌های این برنامه است.

مستند «راه قرآن»، «آیه»، «به برکت نام شهدا»، «بخوان مرا»، «سحر خانوم» و «با خدا حرف بزن» از دیگر آیتم‌هایی است که در برنامه «الهیه» پخش می‌شود.

پخش ادعیه‌های ماه مبارک رمضان و همچنین تفسیر دعاهای روز این ماه با مرحوم آیت الله مجتهدی از دیگر آیتم‌های برنامه است.

دیگر عوامل تهیه و تولید این برنامه عبارتند از تهیه‌کنندگان: امیر بنی‌هاشمی، امیرحسین ثقفی، سردبیر: مینا نیکانیک، نویسندگان: مهدی رسولی، محبوبه نجفعلی، دستیاران تهیه‌کننده: ارمین تقی‌نژاد، سینا محمدحسن، کارشناسان: حجت الاسلام علی سرلک، علیرضا فتحی‌پور، مهدی رستمی، آیتم‌ساز: شیوا حسینی، مریم شهرام‌پور، احمد دهنوی، فاطمه باقری، روابط عمومی: ستاره نجف‌آبادی.

«الهیه» (ویژه برنامه سحرهای ماه مبارک رمضان) از جمعه ۵ اردیبهشت ماه هر روز از ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد به مدت ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه به صورت زنده روی آنتن رادیو تهران می‌رود.