جزییات بیشتر از دستگیری مسوولان شهرداری آبیک

حجت الاسلام صادقی نیارکی گفت : شهردار و یکی از مسئولین شهرداری در بازداشت موقت  هستند و یکی دیگر از مسئولین با قرار وثیقه در زندان است.

 

حجت الاسلام صادقی نیارکی در تشریح عنوان اتهامی این افراد گفت: این افراد از پیمانکاران طرف قرارداد شهرداری ، مبالغی را به عنوان رشوه در ازای کار دریافت و یا بعضا برخی از پیمانکاران برای دریافت مطالبات و اجرتشان از بابت کارها و پروژه های انجام شده  باید به این افراد رشوه پرداخت می کردند.

 

دادستان قزوین با تاکید بر اینکه این پرونده برای بررسی و شناسایی ابعاد موضوع همچنان باز است افزود: ممکن است در این پرونده عوامل بیرونی هم دخالت داشته باشند بنابراین به منظور مشخص شدن مسئله تحقیقات ادامه دارد وموضوع با جدیت تعقیب می شود.

 

حجت الاسلام صادقی نیارکی ضمن هشدار به مدیران، شهرداری ها و همه کسانی که به نوعی با حقوق مردم سرکار دارند خاطرنشان کرد: مسئولین در دستگاه‌های دولتی،پولی، موسسات دولتی و غیردولتی ملزم به رعایت قواعد مالی و مقرارت هستند و باید سلامت اداری را سرلوحه کار خود قرار دهد چرا که ما در مقابل کوچکترین انحراف از سوی هر مقامی کوتاه نمی آییم و بدون هیچ اغماضی با متخلفین برخورد می‎کنیم.

 

پیش از این احمدزاده دادستان عمومی و انقلاب آبیک اعلام کرده بود : در این پرونده 11 نفر دستگیر شده‌اند که 7 نفر از آنان پیمانکار و 4 نفر در مجموعه شهرداری هستند که یکی از آنها شهردار آبیک است.