روحانیت مرزبانان تیزبین مرزهای فرهنگی جامعه هستند

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی دادستان کل ویژه روحانیت کشور در مراسم تودیع و معارفه دادستان ویژه روحانیت مازندران و گلستان که در ساری برگزار شد، گفت: روحانیت جایگاه معظم خود را به موجب صیانت از این لباس توسط خود این مجموعه بدست آورده است.

وی با تاکید بر حفظ جایگاه روحانیت و تشریح وظایف آن، اظهار کرد: مطمئن‌ترین گروه در کشور برای مراجعات مردمی در هر مسئله‌ایی روحانیت است.

دادستان کل ویژه روحانیت کشور با بیان اینکه روحانیت پیشقراولان جریان های فکری هستند، اذعان کرد: شاهد آنیم که پس از ۳ دهه از انقلاب اسلامی تفکر ناب استکبار ستیزی توسط روحانیون به جهان صادر شد تا امروزه شاهد پیدایش جریان‌های مقاومت در منطقه باشیم.

رئیسی با اشاره به جنگ نرم دشمن، خاطرنشان کرد: روحانیت مرزبانان تیزبین مرزهای فرهنگی جامعه هستند و با استفاده از ظرفیت‌های این قشر باید در این جنگ هم به توفیق دست یابیم.

وی با تجلیل از خدمات حجت الاسلام مجتهدزاده، گفت: ایشان به عنوان یک روحانی وظیفه شناس و استاد اخلاق در کار خود درخشید و باید از اندوخته‌هایش بهره برد.

در این مراسم که نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران حضور داشتند حجت الاسلام شهواری به عنوان دادستان جدید ویژه روحانیت مازندران و گلستان معرفی شد.