محدودیت ترافیکی در جاده های شمال

سرهنگ محمدرضا خسرویان سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران ، از اعمال محدودیت های ترافیکی در محور های مواصلاتی استان از ظهر فردا (چهارشنبه) تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه اول آذر خبر داد.

سرهنگ خسرویان افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر فردا چهارشنبه 26 آبان تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه اول آذر از محور" کندوان (چالوس- کرج) هراز، فیروزکوه " و بالعکس ممنوع است.

وی گفت: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محورکرج – چالوس ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز چهارشنبه 26 آبان از مرزن آباد به سمت "کرج ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا ساعت 23 روز چهارشنبه از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود .

سرهنگ خسرویان گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز یک شنبه 30 آبان از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت17 تا 23 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع است و تردد کلیه کامیون ها ، کامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت8 صبح تا ساعت 22 شب روزهای چهار شنبه، پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه 28 آبان تا 30 آبان از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است .

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز یکشنبه30 آبان از "رودهن" به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16 تا 23 همان روز از" آب اسک " به سمت تهران به صورت یک طرفه انجام خواهد شد .

سرهنگ خسرویان افزود: تردد کلیه تریلرها به استثنای حامل موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 22 روزهای چهارشنبه، جمعه و یکشنبه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است. مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با خط 2182934 بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای استان است.