اگر به دنبال بهترین زندگی هستید؛ بخوانید

حجتالاسلام اباذر حمیدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسکو اظهار کرد: آیات الهی به بهترین نحو سبک زندگی را برای ما معرفی کرده‌اند سبکی که اگر آن را در زندگی خود پیاده کنیم موفقیت در دنیا و آخرت برای ما تضمین شده است. 

وی افزود: شاکله شخصیت هر انسان از دوران کودکی و نوجوانی شکل می گیرد.

حجتالاسلام حمیدی، با استناد به آیه ۱۷۷ سوره بقره خاطرنشان کرد: در این آیه می خوانیم: نیکوکاری آن نیست که روی به جانب مشرق یا مغرب کنید چه این چیز بی‌اثری است لیکن نیکوکاری آن است که کسی به خدای عالم و روز قیامت و فرشتگان و کتاب آسمانی و پیغمبران ایمان آرد و دارایی خود را در راه دوستی خدا به خویشان و یتیمان و فقیران و در راه ماندگان و گدایان بدهد و در آزاد کردن بندگان صرف کند و نماز به پا دارد و زکات مال به مستحق بدهد و نیز نیکوکار آنانند که با هر که عهد بسته‌اند به موقع خود وفا کنند و در حال تنگدستی و سختی و هنگام کارزار صبور و شکیبا باشند. کسانی که بدین اوصاف آراسته‌اند آنها به حقیقت راستگویان و آنها به حقیقت پرهیزکارانند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسکو، با اشاره به توصیه آیات الهی  ادامه داد: آیات الهی همه انسان‌ها را توصیه می‌کنند تا علاوه بر اینکه از زندگی در حال نهایت استفاده را می برند، به فکر آینده خود نیز باشند و توشه ای مناسب برای آینده مهیا کنند.

وی، یادآور شد: در جامعه ما آیاتی را که به نفع ما هستند می پذیریم و آیاتی را که به مسایلی همچوان حقظ حجاب اشاره دارند از پذیرفتنشان عناد می ورزیم!

وی افزود: آن محوری و تلاش توأمان برای رشد جامعه و فرد و نیز محوریت رضایت خدا بر همۀ رضایت‌ها از مهم‌ترین آثار جامعۀ قرآنی بر تحقق سبک زندگی اسلامی خواهد بود.

حجت‌الاسلام حمیدی سبک زندگی دینی را گفت و تاکید کرد: هر کسی که می‌خواهد از دنیای خود به‌خوبی استفاده کند و این دنیا را معبر خوبی برای آخرت خود قرار دهد، کاتالوگی، سبکی و مدلی بهتر از سبک زندگی دینی پیدا نمی کند، چرا که خالق دین و دنیا یکی است. آن کسی که دین را خلق کرده، دنیا را هم خلق کرده است.