جلسه رسول پناه با مدیر برنامه‌های شجاع

روز گذشته شجاع خلیل زاده با انتشار ویدیویی پیش از پرواز پرسپولیس به تهران علیه مدیران این باشگاه موضع گیری کرده و اعلام کرد با وجود اینکه آنها سعی می کنند شرایط را گل و بلبل نشان دهند اما بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس مشکلات مالی زیادی دارند.

خلیل زاده که پیشنهاد خوبی از کشور قطر دریافت کرده با پرسپولیس قرارداد دارد اما می تواند با پرداخت بخشی از قرارداد با تیم جدیدش از این تیم جدا شود.

البته وی بارها اعلام کرده در صورت رفع مشکلاتش قصد دارد در پرسپولیس بماند. البته شنیده می‌شود وی در زمان بازگشت این تیم به تهران با هم تیمی های خود خداحافظی و اعلام کرده پس از لیگ قهرمانان آسیا با وضعیت فعلی در این تیم نمی‌ماند.

این مدافع اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارد و فردا هم با این تیم عازم ازبکستان می‌شود اما مدیران پرسپولیس قصد دارند تا پایان هفته جاری نشستی را با مدیربرنامه های خلیل زاده برگزار کرده و درباره افزایش مبلغ قرارداد وی و باقی ماندن شجاع در پرسپولیس مذاکره کنند.

شنیده می شود مهدی رسول پناه که امور مربوط به نقل و انتقالات را به افشین پیروانی و علی رغبتی واگذار کرده قصد دارد شخصا برای رفع مشکل خلیل زاده وارد مذاکره با مدیربزنامه های این بازیکن شود.