خواهش یک پیشکسوت از هاداران استقلال برای فرصت به محمود فکری

 مهدی امیرآبادی در خصوص حضور محمود فکری در استقلال و کادر فنی جدید این تیم گفت: یک مجموعه تمام استقلالی دور هم جمع شده اند. امیدوارم همانطور که به مربیان خارجی فرصت داده می شود به مربیان داخلی هم این فرصت را بدهیم. اگه به دوره مربیگری برانکو و استراماچونی در تیم های پرسپولیس نگاه کنیم 4،5 هفته اول نتایج خوبی بدست نمی آوردند، اما حمایت شدند و به نتایج خوب رسیدند.  

وی ادامه داد. از مدیران خواهش می کنم وقتی برنامه از یک مربی ایرانی می گیرند به او فرصت بدهند و تا 2،3 باخت می آورد برای تعویض مربی فوری جلسه هیأت مدیره نگذارند.  مظلومی و مرفاوی سرمربی این تیم بوده اند و من با آنها کار کرده ام. دیگر افرادی که کنار این مربی قرار دارند، بازیکنان اسبق تیم بوده اند و افتخارات زیادی داشته اند.

وی در پاسخ به این سوال که برای اینکه استقلال از این شرایط بحرانی بیرون بیاید، از هواداران چه انتظاری دارید، بیان کرد: در این چند سال استقلال هر ضربه ای خورده، از مدیریت خورده است. فقط دلم برای هوادارانمان می سوزد که از این مدیریت و بی برنامگی واقعاً‌ ضربات زیادی خورده اند.

پیشکوست استقلال تصریح کرد: از هواداران و پیشکسوتان خواهش می کنم همانطور که به مجیدی، منصوریان و نامجومطلق فرصت داده شد به فکری هم فرصت بدهند زیرا او تجربه دارد و کاپیتان تیم ما بوده است. او با ابهتی که دارد، می تواند جلوی بازیکن سالاری را بگیرد. 

مهدی امیرآبادی افزود: الان دیگر فکری زمانی ندارد که تیم را بسازد چون زمان از دست رفته است. اکنون بیشتر تیم ها اردو رفته اند و بازیهای تدارکاتی شان را انجام داده اند اما فکری نمی تواند مهره ای را جایگزین کند زیرا پنجره نقل و انتقالات بسته است. 

وی که با رادیو ورزش صحبت می کرد خاطرنشان کرد: هر مدیری روی کار می آید فقط وعده و وعید می دهد، پس کی عمل می کنید که استقلال هر چه زودتر از این بحران خارج شود؟ امیدوارم فکری با درایتی که دارد، بتواند هر چه زودتر تیم را به آمادگی لازم برساند که به لیگ راه پیدا کند. 

پیشکسوت استقلال به درخواست مالی زیاد علی کریمی بازیکن استقلال واکنش نشان داد و گفت: آقای علی کریمی اگر شما علی کریمی شدی، مطمئن باش که با پیراهن استقلال بوده است. امیدوارم هنگام عقد قرارداد هم در این شرایط استقلال تمهیدات ویژه ای در نظر بگیری.