تا آنجا که توانستم حامی محمود فکری بودم

صادق ورمزیار  در خصوص شرایط تیم  استقلال  اظهار داشت: به نظرم استقلال الان در شرایطی است که باید حتما این تیم را حمایت کنیم تا از این بحران خارج شود فکر می‌کنم فکری گزینه خوبی برای سرمربیگری استقلال بود که سابقه مربیگری در لیگ یک را داشت و در لیگ برتر هم عملکرد بدی نداشت.

وی ادامه داد: به نظرم الان زمان حمایت است، چون محمود فکری تیم را در شرایطی تحویل گرفت که شرایط خیلی سخت بود، پنجره نقل و انتقلات بسته بود و بازیکنان خوبی جدا شده بودند و دو هفته از لیگ برگزار شده بود که پنجره باز شد و هماهنگ کردن تیم در این شرایط سخت است، اما با اضافه شدن نادری، موسوی و شجاعیان شرایط استقلال بهتر شد.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: تا آنجا که توانستم حامی فکری بودم، اما بقیه پیشکستوتان را نمی‌دانم. او بدموقع آمده، ولی خودش قبول کرده و باید حمایت کنیم. در دو بازی گذشته شجاعیان خیلی کمک کرده و باید یک مقدار عقب‌تر کار کند تا فکری به ارنج خودش برسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اینکه نفرات نیمکت زیاد است را قبول دارم، ولی باید به فکری احترام گذشت و با حضور آنها وزن نیمکت استقلال بالا رفته است، ولی باید این افراد به فکری کمک کنند و همه اعضای کادرفنی می‌توانند از دقیقه یک تا آخر بازی با شرح وظایف جداگانه تیم حریف را آنالیز کنند تا استقلال بهتر بازی کند و نتیجه بگیرد.