پرسپولیس مورد حمایت رئیس جمهور است

علی رغبتی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پیش از اعزام به قطر برای برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خوشبختانه تمام شرایط مدنظر تیم فراهم شده است. کادرفنی و بازیکنان با تمام وجود آماده هستند و از این وضعیت استفاده کردند. امروز به قطر می‌رویم و ان شالله با دست پر بازگردیم.

وی درباره همراهی اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با سرخ‌پوشان در این سفر عنوان کرد: به جز مدیرعامل باشگاه دو نفر از اعضای هیئت مدیره (محمد علیپور و علی رغتبی) هم با این تیم می‌روند. بحث‌های حاشیه هم وجود دارد که مجبور هستیم به این سفر برویم تا درباره این مسائل مذاکراتی انجام بدهیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره شرایط سفر تیم به قطر توضیح داد: از سفر حدود یک ماه قبل خودمان تجربه داریم و الان هم میزبانی این کشور بهتر شده است. به هر حال فقط دو تیم فینالیست می‌شوند که یکی از آنها پرسپولیس و دیگری نماینده شرق آسیا است. AFC هم تمام امکانات را در نظر گرفته است.

رغبتی برای تمهیدات افزایش سطح انگیزشی بازیکنان مانند اهدای پاداش ویژه گفت: این قهرمانی پاداش غیرقابل شمارشی را نصیب تیم و کل جامعه ایرانی می‌کند. در کنار آن تدارک خوبی دیده شده است و از حمایت‌های رئیس جمهور و ارگان‌های دیگر هم برخوردار هستیم. پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده‌ایم و در زمان موفقیت آن را اعلام می‌کنیم. قطعا پاداش‌های مالی هم در نظر گرفته شده است.