دلبری علی علیپور از پرسپولیسی ها/ بازگشت علیپور به پرسپولیس؟

علی علیپور امسال 4 گل برای ماریتیمو در پرتغال زده و جزو بازیکنان اثرگذار این تیم به حساب می آید. البته با تغییراتی که روی نیمکت آنها صورت گرفته او امیدوار است شرایط بهتر شود. علیپور که دورادور پیگیر وضعیت قرمزهاست، حرف های جالبی درباره پرسپولیس می زند و می گوید: «این تیم بهترین تیم ایران و آسیاست. ابر قهرمان است، با کلی هوادار دوست داشتنی. به همبازیانم در پرتغال پز پرسپولیس را می دهم. انشالله با گلات قهرمانی ابر قهرمان لیگ برتر شوند. البته با همین 5 قهرمانی متوالی هم هستند.»

گردش خانوادگی علی علیپور در دل طبیعت /عکس

برخی ها معتقدند احتمالا علی علیپور در نیم فصل دوم لیگ برتر دوباره به پرسپولیس بر می گردد و در این خصوص زمزمه هایی نیز شنیده شده است.

بیوگرافی علی علیپور

علی علیپور  متولد 20 آبان 1374 در قائم شهر فوتبالیست است

دانشجوی رشته تربیت بدنی است، با قد 181 سانتی متر یکی از بازیکنان مستعد مهاجم می باشد ازدواج کرده و یک فرزند هم دارد، هدف او بازی در رئال مادرید می باشد.

دلبری علی علیپور از پرسپولیسی ها

ورود علی علیپور به فوتبال

علی علیپور فوتبال حرفه ای خود را از سن 12 سالگی در سال 86 از تیم جوانان نساجی مازندران تیم شهر خود شروع کرد و تا سال 89 در این تیم بود

سپس بصورت قرضی  یکسال در جوانان استیل آذین بازی کرد و سپس به تیم نساجی برگشت و تا سال 91 در این تیم بود

پرسپولیس

از سال 91 تا 93 مدتی کوتاهی در تیم بزرگسالان سنگ آهن بافق و تیم راه آهن حضور داشت درنهایت  ۹ دی ۱۳۹۳ و با قراردادی یک و نیم ساله در زمان سرمربیگری درخشان به پرسپولیس پیوست