توضیحات مدیرعامل آلومینیوم درباره تغییرات رخ داده در کادرفنی این تیم

حمید محرابی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در حاشیه مراسم معارفه مهدی رحمتی به عنوان سرمربی جدید در گفتگو با خبرنگاران، درباره شرایط فنی هفته‌های گذشته تیم توضیح داد: برخی بازیکنان‌مان کرونا گرفته بودند اما سعی کردیم این مسئله به بیرون درز پیدا نکند، چرا که این مسئله می‌توانست به لحاظ ذهنی و روحی-روانی روی تیم خودمان، رقبا و حتی هواداران اثرگذار باشد؛ بخشی مصدومیت، بخشی کرونا و بخشی هم فشار این مصدومان و کرونایی‌ها که باید می‌افتاد بر گردن بقیه بازیکنان تیم باعث شد تا بازیکنان‌مان از نظر بدنی تخلیه شوند.

وی افزود: چون تیم ما و بازیکنان ما عادت به باخت نداشتند، این باخت‌ها و مساوی‌های متوالی باعث شد تا ما این افت را پیدا کنیم؛ بررسی ما این‌گونه نشان می‌داد.

محرابی درباره‌ی تغییر رسول خطیبی توضیح داد: وضعیت روحی-روانی ما باعث ایجاد فاصله بین کادرفنی و بازیکنان شده بود و همین مسئله باعث نگرانی بود که شاید روی افت مدت‌دار تیم اثر بگذارد؛ برای همین به این نتیجه رسیدیم که جریان و خون تازه‌ای به تیم اضافه کنیم که انشالله بتوانیم نتایج‌مان را برگردانیم.

توضیحات مدیرعامل آلومینیوم درباره تغییرات رخ داده در کادرفنی این تیم

مدیرعامل آلومینیوم اراک در پاسخ به چرایی انتخاب مربی جوانی چون مهدی رحمتی گفت: بخشی از تفکرات و تجربیات مهدی رحمتی برای همه‌ی مردم روشن نباشد، اما ایشان از نظر شناخت بازیکن و گرفتن بازی از آن‌ها تبحر خاصی دارد؛ اگر شما عملکرد ایشان را در شهرخودرو بررسی کنید که در چه مدت و با چه شرایطی تیم را تحویل گرفت و چه اتفاقاتی برای این تیم افتاد و بعد از این‌که فصل تمام شد، چه بازیکنان و نابغه‌هایی را تحویل فوتبال ایران داد.

حمید محرابی در واکنش به افزایش دستمزدش خود گفت: من نسبت به مدیرعامل قبلی دریافتی کمتری دارم؛ من درخواست افزایش قرارداد ندادم بلکه موضوع توسط هیات‌مدیره بررسی شده، بحث 15 میلیون تومان مطرح شده هم مربوط به اضافه کارم است. من هنوز از دوره‌ی قبلی حضورم در مدیرعاملی آلومینیوم طلبکارم و حقوق‌هایم از آن فصل باقیمانده است.