چالش جدید کادرفنی استقلال برای رویارویی با سپاهان

با توجه به محرومیت رافائل سیلوا مشخص نیست که فرهاد مجیدی می‌خواهد کماکان به سیستم سه دفاعه اعتماد کند و با این سیستم تیمش را در مقابل سپاهان ارنج کند یا به سراغ انتخاب سیستم چهار دفاعه می‌رود، اما آن‌چه مشخص است این‌که در کنار چالش انتخاب سیستم، مجیدی چالش انتخاب دفاع راست یا وینگ‌بک راست را هم دارد.

وریا غفوری و صالح حردانی دو گزینه در دسترس سرمربی استقلال هستند و هر دوی آن‌ها پرشور و انگیزه در تمرینات تیم‌شان حضور می‌یابند؛ غفوری در جام حذفی مقابل نساجی فیکس بود و در اواسط بازی جای خود را به صالح حردانی داد و در لیگ نیز فرصت بازی بیشتر نصیب حردانی بعد از پیوستنش به استقلال در قیاس با وریا غفوری شده است.

با توجه به این‌که رقیب سرسختی چون امید نورافکن در کانال سمت چپ خط دفاعی سپاهان حضور دارد، کادرفنی استقلال به دنبال انتخاب مهره‌ای است که بتواند هم پتانسیل تهاجمی نورافکن را مهار کند و هم این‌که از فضای پشت سر این مدافع برای خلق موقعیت گلزنی استفاده کند.

چالش جدید کادرفنی استقلال برای رویارویی با سپاهان

فرهاد مجیدی و همکارانش حدود دو هفته برای انتخاب سیستم مدنظر خود فرصت دارند و سرانجام باید دید در مصاف با سپاهان، صالح حردانی در ترکیب اصلی خواهد بود یا وریا غفوری و کدامیک ماموریت مهم حضور در کانال سمت راست ترکیب استقلال را عهده‌دار خواهند شد.