نمی‌دانیم چرا اجازه میزبانی در دستگردی نمی‌دهند

بیژن سیف‌الله پور در مورد آخرین وضعیت برگزاری دیدار نساجی و تراکتور که قرار است ساعت 18:30 امروز برگزار شود اظهار داشت: وضعیت مشخص است. 11 روز قبل به سازمان لیگ نامه زده و درخواست کردیم که می‌خواهیم با حضور هوادارانمان در ورزشگاه ساری بازی کنیم. در واقع قصد داشتیم جشن قهرمانی را برگزاری کنیم. سازمان لیگ هم در پاسخ به نامه ما اعلام کرد که نمی‌توانید در این ورزشگاه بازی کنید. 5 روز قبل مجدد درخواست کردیم که می‌خواهیم بازی خود مقابل تراکتور را مانند دیدار دو هفته قبل با هوادار در ورزشگاه اکباتان برگزار کنیم. 

وی ادامه داد: روز گذشته به ما اعلام کردند چنین اجازه‌ای داده نمی‌شود و باید بدون هوادار بازی کنید. حسن کامرانی‌فر، حیدر بهاروند، میرشاد ماجدی، سهیل مهدی، و محمدرضا کشوری همه صحبت می‌کنند، اما به ما نمی‌گویند به چه دلیل این بازی نباید در ورزشگاه اکباتان برگزار شود. ما هم باید بدانیم دلیل انجام نشدن این مسابقه چیست. هیچ کس هم این سوال را پاسخ نمی‌دهد. این بازی بدون هوادار است و قرار است چه اتفاقی بیفتد. روز گذشته 80 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند، دو روز است در ورزشگاه دستگردی بازی با تماشاگر برگزار می‌شود. مانده‌ام چرا اجازه نمی‌دهند بازی در دستگردی برگزار شود.

نمی‌دانیم چرا اجازه میزبانی در دستگردی نمی‌دهند

مدیرعامل باشگاه نساجی در مورد اینکه با این تفاسیر دیدار این تیم با تراکتور لغو می‌شود توضیح داد: اکنون ساعت 4:30 است، سوت شروع بازی باید ساعت 18:30 زده شود. 

وی افزود: دو تیم باید به زمین بیایند. ما در حال رایزنی هستیم (هتل المپیک)، گوشی موبایل خود را به کامرانی‌فر و ماجدی می‌دهیم تا اتفاقی بیفتد اما این موضوع برای فوتبالمان زیبا نیست. ناراحت می‌شویم چرا بازی ایران و کانادا لغو می‌شود، اما زشت است که دو ساعت به بازی مانده و نمی‌دانیم کجا باید بازی کنیم.

سیف‌الله پور تصریح کرد: خیلی زشت است دو تیم باید این همه هزینه کنند و به تهران بیایند، باید به فوتبال جوانمردانه احترام بگذاریم. این دیدار از لحاظ امتیازی برای ما و تراکتور هیچ گونه از لحاظ امتیازی برای ما و تراکتور هیچ گونه سودی ندارد، اما به هواداران و علاقمندان به فوتبال احترام می‌گذاریم. امروز روز فوتبال نخواهد بود. 

مدیرعامل باشگاه نساجی در مورد  اینکه این روزها بحث‌های زیادی در مورد انتخاب اعضای کادر فنی تیم نساجی مطرح شده و حتی از حمید مطهری به عنوان گزینه سرمربیگری این تیم یاد می‌شود، پاسخ داد: امروز آخرین بازی ما باید برگزار شود، از نظر فوتبالی درست نیست در مورد سرمربی صحبت کنیم اما قطعا بعد از پایان این مسابقه در دو روز آتی با اعضای هیات مدیره جلسه می‌گذاریم و قطعا سرمربی برای تیم انتخاب می‌کنیم که بتواند دل هوادارانمان را شاد کند.

وی در مورد اینکه آیا مذاکره با حمید مطهری را تایید می‌کند، گفت: با هیچ مربی تاکنون مذاکره نکرده‌ایم. ان شاءالله هواداران به هیچ وجه نگران نباشند زیرا بازی‌ها تمام شده است. باید نکته‌ای را بگویم، امسال به جز کسب قهرمانی هوادارانمان را پس از 60 سال شاد کرد سال کابوس‌واری را پشت سر گذاشت. باید در کتاب گینس ثبت شود که نساجی تنها تیمی بود که کلیه مسابقات را در ورزشگاه‌های دیگر برگزار کرد و به 7-6 استادیوم رفتیم. همیشه در حال پرواز بودیم، اکنون مشغول ثبت این رکوردها هستیم.

سیف‌الله پور تصریح کرد: به لحاظ فوتبالی بچه‌های ما خیلی سرخورده شدند، آنها خستگی راه سفر را به جان خریدند، اما مطمئن باشید ظرف دو سه روز آینده سرمربی را معرفی می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه نساجی در مورد اینکه آیا بازی نساجی و تراکتور امروز برگزار می‌شود، گفت: به صلاح است که این بازی برگزار شود. زیرا نمایندگان AFC اینجا هستند، اگر هم برگزار نمی‌شود یک نفر مسئولیت کار را برعهده بگیرد. نمی‌توانیم بگوییم از نساجی و تراکتور خوشمان نمی‌آید و به همین دلیل بازی را لغو می‌کنیم. البته یک سوال دارم؛ چرا وقتی یک تعطیلی پیش می‌آید همه روانه مازندران می‌شوند و در مبادی ورودی فیروزکوه، آمل،‌ هراز و... همه سرازیر می‌شوند، اما تحمل نکردند که سه بازی نساجی بدون تماشاگر در مازندران برگزار شود.