دلیل لغو بازی با تراکتور را نمی‌دانیم!

دقایقی پیش رسما اعلام شد که دیدار نساجی و تراکتور به دلیل اعلام نشدن ورزشگاه از سوی میزبان لغو شد. ایزد سیف الله‌پور، در همین حین در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در خصوص شرایط موجود گفت: ورزشگاه ما مشخص است. 11 روز پیش به سازمان لیگ نامه زدیم و گفتیم که می‌خواهیم بازی را در ورزشگاه شهدای ساری برگزار کنیم تا جشن قهرمانی برگزار کنیم. سازمان لیگ نامه زد که در این ورزشگاه نمی‌توانید بازی کنید. 5 روز پیش دوباره نامه زدیم و گفتیم می‌خواهیم بازی با تراکتور را مثل بازی با هوادار در ورزشگاه دستگردی برگزار کنیم. دیروز به ما گفتند که اجازه داده نمی‌شود. گفتیم خب بدون هوادار برگزار می‌کنیم و امروز هم آقایان کامرانی فر، بهاروند، ماجدی، مهدی، کشوری و همه صحبت می‌کنند. ما می‌گوییم چرا برگزار نمی‌شود؛ خب برایش دلیل بیاورید که ما هم بدانیم.

او با ابراز بی اطلاعی از دلیل برگزار نشدن بازی تاکید کرد: نمی‌دانم قرار است ‌چه اتفاقی بیافتد. دیشب 80 هزار نفر در ورزشگاه (آزادی) بودند. دو روز بازی با تماشاگر در ورزشگاه دستگردی برگزار شده و من خودم هم ماندم! اگر دلیلش را شما می‌دانید بگویید ما هم بدانیم.

دلیل لغو بازی با تراکتور را نمی‌دانیم!

این برای فوتبال ما قشنگ نیست و بعد ناراحت می‌شویم که چرا ایران – کانادا کنسل می‌شود؟ این خیلی زشت است که دو تیم این همه خرج کنند بیایند ولی بازی برگزار نشود. این بازی سودی برای هیچ‌کدام از دو تیم ندارد ولی احترام می‌گذاریم به فوتبال و هوادار و می‌آییم. باید به تیم‌ها هم احترام گذاشته شود.

مدیرعامل نساجی با اشاره به حضور نمایندگانی از فدراسیون جهانی و کنفدراسیون فوتبال آسیا افزود: نمایندگان AFC و FIFA این جا هستند و به صلاح است که بازی برگزار شود. اگر هم برگزار نمی‌شود یک نفر بیاید مسئولیت آن را به عهده بگیرد. اصلا بیاید بگوید ما از باشگاه‌های تراکتور و نساجی خوشمان نمی‌آید! ولی یک سوال دارم چرا وقتی یک تعطیلی می‌افتد سریع همه به سمت مازندران می‌روند ولی تحمل نیاوردند سه بازی تیم این استان آن هم بدون تماشاگر این جا برگزار شود.