رونالدو آخرین اجراکننده رقص جنجالی کبوتر! +عکس

پس از اینکه تیته هم به حلقه شادی بازیکنان برزیل اضافه شد و گل سوم تیمش در پیروزی 4 بر 1 مقابل کره‌جنوبی را به شکلی ویژه جشن گرفت، نوبت به رونالدو رسید تا حرکات "رقص کبوتر" را یاد بگیرد. ریچارلیسون و رونالدو در پایان بازی همدیگر را ملاقات کردند و پدیده از شماره 9 فعلی برزیل که در بازی با صربستان هم رقص کبوتر را به نمایش گذاشته بود خواست تا مراحل این رقص را به او آموزش بدهد.

نکته این ملاقات احساساتی شدن ریچارلیسون از دیدن رونالدوی بزرگ بود و وقتی به او رسید گفت:« من لال هستم و هیچ چیزی نمی‌توانم بگویم.» بعد از این بود که رونالدو به او گفت که باید مدل موی معروف خود را تا فینال ببرد. ( این حرف رونالدو اشاره به تقلید ریچارلیسون از مدل موی او در جام جهانی 2002 دارد و فیفا نیز در گزارشی پیش از مسابقات به مقایسه این دو پرداخته بود).

سپس نوبت به ریچارلیسون رسید تا مراحل رقص کبوتر را به مرحله به مرحله به رونالدو آموزش بدهد.

ریچالیسون پس از آموزش این رقص که صحنه‌های جذابی را رقم زد، احساساتی در مورد مدل موی خود گفت:« به افتخار این پدیده مدل موهایم را تغییر دادم. او هم مانند نیمار یکی از بت‌های من است.»

او در ادامه گفت:« حضور شما در اینجا برای کل تیم بسیار خوشحال کننده است و چه بخواهید و چه نخواهید ما را در زمین تحت تاثیر قرار می‌دهد. دیدن شما، کافو، کاکا، ریوالدو و روبرتو کارلوس به ما کمک می‌کند و ما را در زمین تشویق می‌کند.»

 رونالدو آخرین اجراکننده رقص جنجالی کبوتر! +عکس

رونالدو پس از صحبت‌های ریچارلیسون به تمجید از این بازیکن پرداخت:« الان وقت آن رسیده که الهام بخش جوانانی باشید که رویای بازی کردن فوتبال به عنوان یک حرفه را دارند.»

مریخی ادامه داد:« - شما با هنر خود، با برانگیختگی خود، با لذت خود در بازی، با احساسات خود به میلیون ها کودک در برزیل الهام می دهید. شما برای ما افتخار هستید و من برای شما آرزوی موفقیت دارم. ما سه بازی در پیش داریم و  با تمام وجود در این سه مسابقه حامی شما هستیم.»

یکی دیگر از جذابیت‌های این ملاقات دست کشیدن ریچارلیسون به پاهای رونالدو در پایان دیدارشان بود تا او هم مانند رودریگو که چند شب پیش حرکت مشابهی انجام داده بود، به جادوی پاهای این ستاره بزرگ فوتبال دنیا اشاره و آرزوی داشتن آنها را داشته باشد.

 رونالدو آخرین اجراکننده رقص جنجالی کبوتر! +عکس