مطهری: می‌خواهیم بهترین عملکرد نساجی را نشان دهیم

حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان در هفته شانزدهم لیگ برتر، اظهار داشت: قبل از هر چیز خیلی خوشحالم در رفسنجان حضور پیدا کردیم که مردم میهمان نوازی دارد. می‌خواهم بابت این موضوع تشکر کنم. پیش از این هم با تیم‌های مختلف به این شهر آمده‌ام و روزهای خوبی برای من بوده است‌.

وی افزود: تیم مس رفسنجان کادرفنی فوق العاده ای دارد که همگی از دوستان خوب ما هستند‌. از لحاظ فنی و اخلاقی، واقعا گروه خیلی خوبی هستند که تیم را به این جایگاه رسانده‌اند. فردا واقعا بازی سختی داریم. برای موفقیت در فوتبال نباید ببینید چه چیزی را پیش رو دارید. موفقیت این است که می‌خواهید از یک موضوع چگونه بگذرید و چگونه به آن برسید. دنبال این هستیم بهترین خود را مقابل مس ارائه بدهیم.

مطهری: می‌خواهیم بهترین عملکرد نساجی را نشان دهیم

حمید مطهری سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: می‌دانیم خیلی بازی سختی است. زمانی که توپ نداریم، باید خیلی منظم و خوب دفاع کنیم و زمانی که توپ داریم باید با راه های مختلف خودمان را به تیم مس غالب کنیم. در نهایت باید بگویم بازی فوق‌العاده سختی است اما همه جوره خودمان را آماده‌اش کردیم. مثل همیشه توقع دارم بچه‌های نساجی با قلب‌شان بازی کنند و می‌دانم نهایت انرژی خود را برای بازی می‌گذارند زیرا باید هواداران را خوشحال کنند و از این بابت نگرانی ندارم‌. تیم من همه جوره برای یک بازی خوب مقابل مس رفسنجان آماده است.

مطهری درخصوص نزدیکی تیم‌ها در جدول مسابقات، گفت: قبل از بازی‌های هفته پانزدهم، جایگاه ما پنجم جدول بود و پس از آن باخت تیم ما پایین آمد و مس رفسنجان پنجم شد. لیگ خیلی فشرده است و تیم‌ها خیلی به هم نزدیک هستند‌. در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن فوق العاده سخت می‌شود. بازی‌ها به هم خیلی نزدیک است و تیم‌هایی می توانند موفق باشند که در لحظات حساس تمرکز بیشتری داشته باشند و خیلی هوشمندانه بازی کنند تا بتوانند امتیازها را جمع کنند.

وی درمورد نفرات غایب نساجی برای بازی فردا گفت: محروم و مصدوم خاصی نداریم. برای این مسابقه آماده هستیم.

سرمربی نساجی درمورد حضور هواداران مس رفسنجان در ورزشگاه برای بازی فردا با توجه به اینکه نساجی هم هواداران پرشوری دارد، پاسخ داد: فوتبال واقعا با هوادارانش زنده است. طرفداران به بازیکنان و تیم‌ها انرژی مثبت و انگیزه خوبی می‌دهند. متاسفانه امسال فقط در ۲ بازی توانستیم هواداران را داشته باشیم. روی این موضوع خیلی حساب می‌کردم که طرفداران پرشور نساجی را در ورزشگاه وطنی داشته باشیم اما در کل فقط برای ۲ بازی این اتفاق افتاد.

مطهری افزود: با این موضوع موافق هستم که هواداران تمام تیم‌ها در همه شهرها باید به ورزشگاه بیایند، از فوتبال لذت ببرند و به فوتبال انرژی بدهند. خیلی خوشحال هستم که هواداران خوب مس به ورزشگاه می‌آیند زیرا فوتبال انرژی و شادابی خاصی می‌گیرد. اگر واقعا این اتفاق  بیفتد، برای تیم خودمان هم خیلی خوب می‌شود تا بتوانیم در ورزشگاه وطنی هواداران را داشته باشیم اما متاسفانه در نیم فصل اول فقط برای ۲ بازی هواداران کنار نساجی بودند.