اظهارات اسطوره استقلال ؛ نگذارید سپاهان سود کند!

بهتاش فریبا بازیکن سابق استقلال که همیشه با آرامش و متانت خاصی به سوالات جواب می‌دهد، به دور از کُری‌خوانی برای تیمش آرزوی موفقیت در دربی کرد، تیمی که از نظرش میل به بردن دارد و از همه جوانب در شرایطی ایده آل قرار دارد.

بازیکنان استقلال میل به گل زدن دارند

بازی هوادار بسیار زیبا بود در نیمه اول بازی برابر بود، اما در نیمه دوم‌ همه چیز عوض شد. گل زودهنگام موجب شد تیم هوادار از شرایط خاص خودش خارج شود؛ چون من بازی‌های هوادار را پیگیری می‌کنم، می‌دانم تیم سخت‌کوشی است؛ البته یادمان نرود هوادار دو دفاع وسطش را در اختیار نداشت و ‌بازیکن جانبی را وسط گذاشت و آقای گرامی که‌ روز خوبی هم داشت، نیمه دوم‌ با دو‌ آمپول ‌بازی کرد و دفاع وسط‌ها دچار اشکال بودند و دقیقا از همانجا ضربه خوردند. بچه‌ها از عمق حمله کردند و گل زدند. در ۱۲ دقیقه آخر سه گل دیگر زده شد و‌ این نشان می‌دهد بچه ها میل به بردن دارند و‌ تعویض‌ها هم به تیم کمک کرد.

ساپینتو شناخت پیدا کرده

پرس سنگینی که استقلال در بازی ها دارد، موجب می‌شود خط دفاع ‌و هافبک حریف نتوانند بازی کنند و بچه‌ها خیلی خوب توپ را باز پس می‌گیرند. ما دو وینگر چپ و راست داریم که سرعتی و دریبل‌زن هستند و‌ همدیگر را خوب پیدا می‌کنند. بعد از نیم‌فصل دوم و اشراف ساپینتو به بچه ها ترکیب ثابت شد و مصدومیت و محرومیت موجب شد در ترکیب تغییر داشته باشیم. این نشان می‌دهد شناخت ساپینتو و کادرش به اوج خودش رسیده و بچه ها تمام تلاششان را می کنند. میل به بردن را کادرفنی به بچه ها خوب القا کرده و آن ها تلاش‌شان را می کنند برنده بیرون بیایند.

تبانی منسوخ شده

من اصلا ترجیح می‌دهم به داستان تبانی ورود نکنم. این چیزها منسوخ شده است. عِرق ساکت الهامی را به تیمش می‌دانید و بچه‌ها با تمام تلاش بازی کردند. اگر اینگونه بود، نیمه اول هم باید این اتفاق می‌افتاد. این حرف‌ها پیش و پا افتاده است و طبیعتا از سمت حریف این اتفاق می‌افتد. بچه‌ها اینقدر باهوش هستند که به این حرف ها توجه نکنند.

نگذارید سپاهان سود کند

اظهارات اسطوره استقلال ؛ نگذارید سپاهان سود کند!

دربی همیشه در تاریخ حساسیت خاص خودش را داشته و یک ‌بازی متفاوت است و در یک شرایطی برای ابقا یا برداشتن مربی خیلی مهم است. شرایط جدولی هم موجب شده حساسیت این بازی بیشتر شود. حتما هم باید برنده داشته باشد چون خدایی نکرده مساوی در پیش باشد، سودش را سپاهان می‌برد. روی کاغذ هم بازی های سپاهان از بازی های هر دو ‌تیم آسان‌تر است. ‌اگر دربی مساوی داشته باشد می‌توانیم بگوییم سپاهان می‌تواند به قهرمانی‌اش امیدوار باشد. به نظرم حتما این بازی برنده دارد چون هر دو تیم می دانند مساوی به درد نمی خورد. تیم ما هجومی بازی می کند و پرسپولیس هم از انسجام درون تیمی خوبی برخوردار است و ‌‌برای بردن می آید و این می‌تواند بازی را جذاب تر کند.

کُری خوانی؟ نه اصلا

من اصولا اهل کری نیستم و تا به حال هیچ مصاحبه ای از من‌ ندیده اید که تیم حریف را کم بشمارم حالا پرسپولیس یا هر تیم دیگری فرق نمی کند. پرسپولیس از بهترین تیم های ما است. قوی بودن استقلال و پرسپولیس تیم ملی را قوی تر می کند. من بلد نیستم کری بخوانم و همیشه احترام گذاشتم. خیلی دلم می خواهد تیمم‌ ببرد، بردن این بازی می تواند کمک شایانی به قهرمانی بکند. اگر امتیازات مساوی باشد بازی رو در رو قهرمان را مشخص می کند. باید این بازی و بازی های دیگر را ببریم و منتظر باشیم سپاهان امتیاز از دست بدهد که این قابل پیش بینی نیست و جذابیت فوتبال به همین است و این باعث می‌شود هیجان در بالای جدول بماند ما از نیم‌فصل دوم لیگ پویایی داشتیم و بازی ها قشنگ تر و هیجان بیشتر شد و  در نهایت به اینجا رسیدیم.

چرا فقط ۱۵ هزار تماشاچی؟

من از فدراسیون گلگی دارم که چرا این بازی قشنگ باید با ۱۵ هزار تماشاچی انجام شود؟ درست است ما در استادیوم آزادی یه واسطه خرابی مشکل داریم ولی حداقل ۳۰ هزار نفر بیایند. فدراسیون و سازمان لیگ ‌باید جوابگو باشند. مطلب دوم اینکه چرا خانم ها نیستند و نباید در این بازی زیبا شرکت داشته باشند؟